Archive for November 23, 2010

Tema Kongres Nasional sepatutnya: ‘Mempertahan Dosa Liwat’

Kita ucap tahniah kepada PKR yang bakal melaksanakan Kongres Nasional di hujung minggu yang akan datang ini. Pemilihan 10 % ahli yang dibuat selama ini dipenuhi dengan pelbagai isu dan masalah. Macam-macam. Kertas undi dapat awal. Yang datang Pemilihan 70 orang; tapi undi jadi 800 pun ada. Macam-macam cerita.

Baik Saifuddin, Molly, Radin – semuanya mempertahan pandangan bahawa semuanya berjalan dengan lancar dan tersusun. Maka dengan itu, ter-MENANGlah nampaknya seorang anak muda yang selama ini dididik dengan nilai politik, harga diri seorang politikus bernama Anwar. Azmin kepada Anwar adalah segala-galanya. Seorang rakan, teman, berkongsi segala kisah ‘seronok’ dan duka. Kongres Nasional yang bakal dilangsungkan ini – kebetulan pula agaknya dengan kes liwat yang semakin sampai ke puncak ‘kasih’ tak beberapa hari lagi.

Doktor HKL telah ditanyakan dengan pelbagai soalan. Termasuklah ‘perjalanan najis’ di dalam dubur seorang anak muda. Najis pergi ke mana. Berapa lama dalam perut. Keluar ke mana. Semuanya ditanyakan dalam keadaan yang sangat terbuka. Matlamat hanya satu; bagi membuktikan – kalaupun betul air mani Anwar ada di dalam rektum si Saiful; ianya sudah terbuang sekali dengan najis yang keluar dari dalam ususnya sebelum daripada itu. Bunyi bagaikan terlalu kotor segala yang diperbincangkan di dalam mahkamah.

Bagaimana kotornya rektum Saiful; najis bercampur air mani bercampur KY Jelly; demikianlah kotornya Kongres Nasional PKR tidak beberapa lama lagi. Banyak ‘najis’ yang berlaku; yang tidak dibersihkan oleh JPP. Banyak air mani penipuan yang Saifuddin biarkan bersepah di ‘punggung’ parti bernama PKR.

Ada usaha bagi memperbetulkan keadaan. Ada usaha. Chegubard, Mustaffa, Zaid – semuanya sanggup nak ambil peranan bagi ‘membersihkan’ najis yang ada sepanjang pemilihan. Tapi, dengan ‘jiwa’ JPP yang telah dibeli dan disogok oleh Azmin; semuanya akan berakhir sampai di situ sahaja. Tidak ada sebarang follow up.

Kita akan terus mendengar dan melihat ‘perkembangan’ – laluan najis Saiful dalam beberapa hari kebelakangan ini. Anwar pun akan merengek-rengek manja di dalam ‘twitter’ kononnya segalanya ini sudah dijangka – dan menjadi sebahagian daripada ‘konspirasi’ kerajaan. Bayangkan, najis Saiful yang tidak mencuci pergi ‘air mani’ Anwar adalah juga konspirasi! Bayangkan! Hebat atau tidaknya kerajaan yang mampu berkonspirasi sehingga ke dalam lubang dubur!

Kongres PKR yang akan berlangsung nanti akan sekali lagi menjadi agenda ‘Menghalalkan Perbuatan Liwat’. Itu sahaja. Termasuklah bagaimana JPP, Azmin, Molly dan Nasution MELIWAT pengundi dan media kononnya semuanya berlangsung dengan suci dan bersih.

Kasihan……

Continue Reading November 23, 2010 at 7:50 pm Tinggalkan komen


November 2010
I S R K J S A
« Okt   Dis »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Capaian Umum

  • 51,891,945 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 126 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • NATIONAL GEOGRAPHIC'S BEST SPACE PICTURES THIS WEEK XXVI
    Week's Best Space Pictures: A Star Pulses, a Hurricane Rages, and a Planet SucksBy Jane J. Lee, National Geographic News, 19 September 2014.Astronomers catch the blue light from a pulsar, a hurricane makes landfall, and an exoplanet sucks the life out of its star in the week's best space pictures.1. What a SapExoplanet WASP-18b sucks the life out o […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • Benar Janji Allah
    Benar janji Allah, Yang Hak pasti mengatasi Yang Bathil.   Berkat doa, istiqamah dan sabar selama 6 tahun, saya bersyukur ke hadrat Ilahi dengan keputusan Mahkamah hari ini yang memihak pada saya.Saya dan keluarga menghormati keputusan Mahkamah hari ini.Kebenaran ini penting dan amat bermakna buat saya dan seluruh keluarga saya.Yang pasti, saya dan keluarga […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • Di Sgor PKR beli 'barua" PAS ... Di Pengkalan Kubor, PKR arah undi BEBAS!!!
    "PAS tidak ingin merebut jawatan menteri besar Selangor namun tidak senang dengan layanan PKR kepada Pas diibaratkan mencuci segala kekotoran mereka", kata Hadi"PKR tidak patut "mencuri" dua wakil rakyatnya untuk menyokong isteri Anwar Ibrahim iaitu Wan Azizah Wan Ismail sebagai calon menteri besar.Usaha PKR untuk menukar Tan Sri Kha […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Azmin Tidak Dapat Sokongan PKR – Tian Chua
    PETALING JAYA: Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali, yang dikatakan calon pilihan untuk dilantik sebagai Menteri Besar Selangor, tidak mendapat sokongan… more »

RSS Perak Today

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Laman Izzs

  • Profesor Khoo Kay Kim Herdik Wakil Rakyat DAP
    Mengaitkan tindakan memainkan lagu Negaraku di panggung wayang dengan era komunis adalah perbuatan keterlaluan dan tidak bertanggungjawab kerana menghormati lagu kebangsaan merupakan asas seorang warganegara.Pakar sejarah, Profesor Emeritus Tan Sri Khoo Kay Kim berkata setiap warganegara seharusnya mempunyai 'pertalian' dengan Negaraku, dan mereka […]

RSS Parpu Kari

  • KETUM KENA TARUK! PUAK ANWARINAS MAKIN MENGGANAS DALAM PAS! BALA OH BALA
     Bila tengok muka mamat yang rampas MIC tu, aku tak heran beba sebab Nizar dah mulakan tradisi merampas MIC dalam masjid di seluruh negeri Perak. Cuma kan, aku apa yang aku tak tahan ialah mamat ni dek kerna cintanya pada KUNYIT mengatasi kesetiaan dia pada Haji Hadi maka dia naik angin.Suka aku ingatkan pada budak yang nak cari glamer free ni. Doa pecah per […]

RSS Musram Rakuman

  • Pas Berkrisis-Akibat Kerjasama Dengan Anwar: Tun Dr Mahathir
    SESIAPA yang berkerjasama dengan Anwar, pasti akan berdepan masalah. Sebabnya, itulah sifat Anwar. Dalam Umno, beliau buat masalah, dalam PKR buat masalah, kini masalah menular kepada Pas. Pas kini berdepan dengan perpecahan antara ulama dan kumpulan profesional yang pro Anwar.Menurut Tun Dr Mahathir, harap-harap Pas mendapat pengajaran daripada tindak tandu […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Akta Hasutan 1948 Perlu Penambahbaikan. Bukan Dimansuh
    Bekas Ketua Hakim Negara Tun Abdul Hamid Mohamed menggesa agar Akta Hasutan 1948 tidak dimansuhkan kerana ia dilihat sebagai benteng mengekang perbuatan menghasut berkaitan Agama Islam, Perpaduan dan Kedudukan Melayu termasuk Bumiputera Sabah dan Sarawak di negara ini.   Beliau berkata, pemansuhan akta berkenaan bermakna membenarkan sesiapa sahaja yang tidak […]

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Pas Berkrisis-Akibat Kerjasama Dengan Anwar: Tun Dr Mahathir
    SESIAPA yang berkerjasama dengan Anwar, pasti akan berdepan masalah. Sebabnya, itulah sifat Anwar. Dalam Umno, beliau buat masalah, dalam PKR buat masalah, kini masalah menular kepada Pas. Pas kini berdepan dengan perpecahan antara ulama dan kumpulan profesional yang pro Anwar.Menurut Tun Dr Mahathir, harap-harap Pas mendapat pengajaran daripada tindak tandu […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 126 other followers