Sodomi 2: 03.02.10 – Sesi Petang

Februari 3, 2010 at 7:32 pm 11 comments

Perbicaraan sesi petang bermula agak lewat. Ramai yang gelisah. Pihak peguambela sibuk menelefon ke sana ke mari. Karpal tak kelihatan. Apabila Hakim masuk ke mahkamah – terus dia bertanyakan tentang DSAI. Ke mana DSAI? Lalu, Karpal menjawab bahawa DSAI sedang memfailkan afidavit rayuan ‘strike out’ yang dikhabarkan akan didengari tidak beberapa lama lagi. Hakim nampak marah.

Hakim mengatakan bahawa dia boleh ‘removed bail’ sekiranya pihak DSAI gagal berada di mahkamah. Hakim menangguhkan persidangan sehingga DSAI sampai.

Ironinya, beberapa minit selepas itu, DSAI sampai. Dengan wajah yang senyum (tetapi kelat) – khuatir Hakim akan ‘remove bail’ dan perlu berehat di Sungai Buloh. Anwar tidak boleh lagi nak mempermainkan mahkamah. Karpal cuba lagi nak memperlahankan mahkamah. Dengan menimbulkan kemungkinan percanggahan ‘prosedur’ sekiranya mahkamah meneruskan perbicaraan. Hakim meneruskan perbicaraan. Tuduhan dibacakan kepada DSAI. Sebelum duduk, DSAI sempat memekik kononnya tuduhan terhadapnya adalah berniat jahat dan melibatkan ‘political masters’. Hakim arah duduk.

Selepas meneruskan pernyataan pertuduhan, Saiful dipanggil masuk. Saiful nampak tenang. Anwar tunduk sepanjang Saiful melangkah masuk ke mahkamah. Daripada ruang awam, kedengaran suara seorang wanita – ‘TAUBATLAH…’ (rasanya YB Zuraida Taliban). Saiful terus mengangkat sumpah.

Bermula dengan cerita biasa, sekolah di mana, adik beradik berapa orang, aktiviti di universiti, kerja di pejabat DSAI, berapa gaji dan sebagainya – mahkamah mula ‘didengarkan’ dengan cerita hubungan intim Saiful dan Anwar.

Saiful dan Anwar ini, berdasarkan pernyataan Saiful bolehlah disifatkan sebagai mempunyai hubungan intim. Tarikh kejadian berlaku, Saiful menggunakan ‘modus operandi’ biasa untuk bertemu Anwar di kondominium terbabit. Milik rakan baik Anwar.

Sebaik masuk ke dalam kondo; Saiful memberikan dokumen kepada Anwar. Setelah membincangkan soal pentadbiran pejabat; Anwar bertanya:-

‘CAN I FUCK YOU TODAY?’.

Saiful mengatakan TIDAK. Anwar marah.

Selepas melihat Anwar marah, Saiful diarah untuk masuk ke dalam bilik dan membersihkan diri. Pada waktu ini, di dalam mahkamah, Azmin Ali mendengus. Kata marah, tapi masih ikut – kata Azmin. Didengari oleh beberapa orang di sekeliling galeri awam.

Saiful diminta oleh Anwar untuk membersihkan diri. Saiful masuk ke dalam bilik air – dan membilas badannya sedikit. Tidak mandi. Selepas keluar – Anwar sudah berada di hujung katil. Sebelah kanan bahagian kaki. Anwar hanya bertuala. Saiful juga demikian.

Mereka berpelukan.

Hakim menangguhkan sidang sehingga esok dibicarakan di dalam kamar kerana terlalu sensitif!

* apa yang dapat disaksikan di galeri awam; Azmin dan rakan-rakan mempersoalkan samada Saiful buat kerana ‘terpaksa’ atau memang ‘suka’ diliwat. maknanya, di kalangan mereka yang rapat dengan DSAI sendiri ‘mengakui’ bahawa inilah kelemahan DSAI. soal Saiful rela atau dipaksa itu soal lain. yang penting – mereka juga mengakui dengan tabiat buruk seksual DSAI

Advertisements

Entry filed under: Anwar Ibrahim Baru?, Kes Liwat, Reformasi PKR, Weakest Link in PR. Tags: , , , , .

Sodomi 2: Apa Berlaku Hari ini? 03.02.10 Sodomi 2: 04.02.10 – Sesi Pagi

11 Komen Add your own

  • 1. Mohd Yusof  |  Februari 3, 2010 at 9:34 pm

    Azmin dan rakan2nya sepatutnya berdiam saja dan jangan pandai2 beri komen2 yg akan menjejaskan imej Anwar!
    Kita bukan pertikaikan rela atau tak rela Saiful diliwat. Yang kita nak buktikan ialah liwat telah berlaku. Itu saja!

    Balas
  • 2. Pakteh  |  Februari 3, 2010 at 9:37 pm

    Tag Line Bary … LAWAN TETAP LAWAN ganti dengan CAN I FUCK YOU TODAY

    PKR ganti CiFU

    Azmin mendengus,? Cemburu tu…

    Alahai Anwarrrrr……

    Balas
  • 3. kudahitam  |  Februari 3, 2010 at 11:27 pm

    hehe…siapa aljubur akan terdedah sepenuhnya selepas ini.

    tq..satu blog yang amat bagus!!!

    Balas
  • 4. kromacxi  |  Februari 4, 2010 at 1:56 am

    fuhhhh… maknanya segelintir org2 pkr tahu yng nuar ni mmg kaki tuuuttt ke? ishhh3… lagi tada menaku ka inchek… ayoyoyo. sekarang yg penting bukan anu masuk dlm lubang jubur, tapi nuar mmg suka main bontuuuutttttttttttt kot.

    Balas
  • 5. Aman Hardi  |  Februari 4, 2010 at 11:41 am

    ya la soalnya bukan paksa atau rela…soalnya anwar main bontot..kalau saiful rela adakah ok anwar main buntut saiful? adakah kalau tak rela baru tak ok anwar main buntut saiful? Geng PKR sudah confuse dalam keghairahan nak burukkan Saiful dia orang dah dedahkan yg dia orang tahu Anwar ni gay

    Balas
  • 6. aduka  |  Mei 11, 2010 at 9:00 am

    Pada umumnya kita masih tidak tahu siapa yang benar dan siapa yang bersalah. Yang kita tahu salah seorang dari mereka; Saiful atau Anwar, adalah pembohong dan pengkhianat.
    Jika kita membuat andaian / tuduhan yang silap kita juga tak pasal pasal akan dapat ‘saham’ memfitnah dan akan menerima balasan diakhirat kelak.
    Peringatan untuk sedara sesama agama islam, rujuklah Surah Al-Baqarah Ayat 191, Allah SWT berfirman “(ingatlah bahawa angkara) fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhan”. WauAllahu a’lam.

    Balas
  • 7. Blanche Leuck  |  Oktober 7, 2011 at 4:25 am

    My programmer is trying to convince me to move to .net from PHP. I have always disliked the idea because of the costs. But he’s tryiong none the less. I’ve been using WordPress on several websites for about a year and am worried about switching to another platform. I have heard fantastic things about blogengine.net. Is there a way I can transfer all my wordpress posts into it? Any help would be really appreciated!

    Balas
  • 8. www.jiu-chuan.com  |  Mei 29, 2013 at 9:51 am

    Greetings! This is my first comment here so I just wanted to give
    a quick shout out and tell you I genuinely enjoy reading through
    your posts. Can you suggest any other blogs/websites/forums that go over the same subjects?
    Thanks!

    Balas
  • 9. skinception demefface  |  Mei 31, 2013 at 11:58 am

    This is very interesting, You are a very skilled
    blogger. I have joined your feed and look forward to seeking more of your great post.
    Also, I have shared your website in my social networks!

    Balas
  • 10. Read More  |  Jun 4, 2013 at 8:57 am

    Just wish to say your article is as amazing. The clarity in your post
    is just cool and i can assume you are an expert on this
    subject. Fine with your permission allow me to grab your feed to
    keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the enjoyable work.

    Balas
  • 11. Webcam  |  Jun 4, 2013 at 8:57 am

    When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time
    a comment is added I get several emails with the
    same comment. Is there any way you can remove people from that service?
    Thanks a lot!

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Februari 2010
I S R K J S A
« Jan   Mac »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Capaian Umum

  • 75,316,472 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 145 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • 10 NOTORIOUS COMPUTER HACKERS
    10 Notorious Computer HackersBy Robert Grimminck, Toptenz, 26 May 2017.To some people, hackers are modern-day Robin Hoods or Guy Fawkeses. They’re fighting a moral battle against people and systems that they feel are oppressors. On the other hand, there are people who simply view hackers as vandals and criminals.One group that you may notice missing from the […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • TRUMP, "THE MOVEMENT", dan Kerajaan Malaysia pada 2050
    President Donald J. Trump. 45th President of The United StatesSempat menonton dan membaca teks ucapan,  Presiden Donald J. Trump sebentar tadi. Ia satu ucapan yang sangat berani dan hebat!Beliau dengan bangga meraikan kejayaan "Movement" beliau dalam menumbangkan Institusi Politik Amerika yang beliau gelar "The Establishment", iaitu kelom […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • FB terpegun, Tun terkejut ... 1,000 keluar PPBM
    Di hari pertama Ramadhan, Tun sayu, FBooker cytro PPBM terkejut ...Ya ... itu yang diumum.Isunya Muhyiddin ...Isteri pun gemuk ...Salah Tun tak mahu dengar cerita. Tak dengar apa lagi berlaku di bawah ...Hanya mahu jatuhkan Najib tapi asas tidak kukuh. Hanya dendam dan maksud tidak jelas.Parti tiada hala tuju.Dah patut pencen dok sejadah saja.http://snapshot […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Usahlah Cemari Kemuliaan Ramadan Dengan Pembaziran
    KUALA LUMPUR: Ramadan datang lagi. Tahun ini umat Islam di Malaysia mula menjalani ibadah puasa pada 27 Mei dan sebulan kemudian bertamu pula Syawal dengan Hari Lebaran yang dinanti-nantikan terutamanya golongan perantau untuk balik kampung. Kalau hendak diikutkan, belum pun masuk bulan Ramadan sudah terasa mood serta suasana hari raya. Ini dapat dilihat den […]

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • CILI KASI TARUK! ADAM ROSLY MANA MAU LARI?
    Ingat lagi tak masa mula-mula malaun mi kena tangkap dulu? Bukan main happy dia siap tunjuk THUMBS UP lagi, kununnya dia bangga dan tak takut sebab dia clean la dia ingat.Lepas siasatan dengan SPRM. Segala macam penipuan dia semua terkantoi. Budak terencat ni ingat dia boleh suka-suka je tipu sama SPRM. Dia tak tau SPRM ni pakar dalam penyaisatan dan dengan […]

RSS Musram Rakuman

  • Kerjaan BN Sabah- Sudah Mantap: Mengapa Perlu Ubah?
    Perjuangan parti Warisan Sabah, kononnya mahu kerajaan negeri yang kuat, supaya kerajaan pusat mendengar suara rakyat Sabah. Sejak tahun 2004, kerajaan negeri Sabah adalah kerajaan terkuat di negara ini, selepas negeri Sarawak. Jadi mengapa mahu mencari lagi kerajaan negeri yang kuat???Terlupa kah Datuk Shafie Apdal, bahawa Sabah dan Sarawak merupakan simpan […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Kerjaan BN Sabah- Sudah Mantap: Mengapa Perlu Ubah?
    Perjuangan parti Warisan Sabah, kononnya mahu kerajaan negeri yang kuat, supaya kerajaan pusat mendengar suara rakyat Sabah. Sejak tahun 2004, kerajaan negeri Sabah adalah kerajaan terkuat di negara ini, selepas negeri Sarawak. Jadi mengapa mahu mencari lagi kerajaan negeri yang kuat???Terlupa kah Datuk Shafie Apdal, bahawa Sabah dan Sarawak merupakan simpan […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

%d bloggers like this: