Archive for Februari 5, 2010

KY Jelly, Seluar Dalam Levis dan Anwar Marah’

Pagi ini perbicaraan bermula seperti biasa. Wartawan luar dan dalam Negara sentiasa menantikan untuk mendapat ‘ruang’ kecil bagi berada di dalam mahkamah. Semakin lama, semakin ramai wartawan. Pimpinan PKR berkurang. Hari ini, kalau tak kerana Karpal Singh dan anaknya – wakil DAP hampir tak ada langsung. Nampaknya, penyokong DSAI di dalam mahkamah cepat berkurang. Sampaikan seorang dari Sandakan pun dianggap bagaikan VIP kepada keluarga DSAI. Daripada tak ada penyokong langsung, biarlah ada seorang dua ‘Cina Bukit’ yang boleh dijadikan penyokong. Jadilah.

Mahkamah hari ini bermula dengan ditunjukkan hampir 12 sampul yang berisi bahan kes. Lima atau enam sampul pertama lebih kepada apa yang dikumpul di hospital. Kesan ‘swapping’ di bahagian mulut. Bawah mulut. Titik kiri dan kanan. Sekitar ‘dubur’. Dalam dubur (bahagian bawah). Dalam dubur (bahagian tengah). Dan sebagainya. Hakim dan Peguambela nampak berpuas hati dengan bahan bukti. Semuanya tersimpan dengan baik. Dibuka hanya di dalam mahkamah. Karpal dan Sankaran Nair pun tak ada bangkang apa-apa. Semua ditunjukkan.

Bab yang agak menarik apabila tiba ketika KY Jelly sebagai bahan bukti. KY Jelly bahan pelincir. Bagi senang sedikit nak ‘masuk’. Senang cerita.

Pendakwaraya mengatakan: ‘Saiful, apakah ini KY Jelly yang diperkatakan semalam?’. Ya, jawab Saiful. Petang semalam tak timbul soal KY Jelly. Jadinya, bolehlah kita agak, bahawa KY Jelly ini diperkatakan sewaktu perbicaraan ‘in camera’. Karpal dan Anwar cukup takut dengan perbicaraan ‘in camera’ ini. Tak boleh waima satu ayat pun yang boleh keluar. Contempt kata Karpal. Agaknya, penggunaan KY Jelly ini diterangkan secara menyeluruh sewaktu ‘in camera’. Siapa yang pakai, letak di mana. Dalam kedudukan apa. Agaknyalah. Kita pun tak berapa nak tahu. Tapi, bila sebut bab KY Jelly – galeri awam jadi ‘ceria’. Maklumlah, wartawan – KY Jelly boleh jadi headlines!

Selepas KY Jelly – dibuka pula bahan bukti, seluar dalam LEVIS milik Saiful. Ok la seluar dalamnya. Warna hitam dan kelabu. Cutting pun boleh tahan seksi. Tak ingat cutting apa – tapi bukan G String, confirmed. Waktu seluar dalam Saiful di ‘angkat dan pamir’ oleh Polis; kedengaran daripada galeri awam – ayah Saiful meminta Karpal dan Sankaran ‘mencium’ seluar dalam tersebut. Rasanya, separuh galeri awam dengar ayat itu. Nak best lagi, ayah Saiful siap tambah: ‘SURUH ANWAR CIUM’. Berani betul pak cik ni. Dia seorang sahaja keluarga Saiful yang ada. Ada yang tergelak kecil.

Nampak pada wajah Kak Wan dan keluarga tak berapa selesa bila isu KY Jelly dan Seluar Dalam ini dibangkitkan. Kak Wan nampak sugul. Nurul Izzah tunduk setiap masa. Anwar berpaling ke belakang, dan memanggil seorang pegawainya untuk diperkatakan sesuatu.

Sebelum daripada seluar dalam LEVIS; Saiful menunjukkan baju dan seluar yang dia pakai waktu kejadian. Seluar itu, tegas Saiful ‘dihadiahkan’ oleh DSAI, kata Saiful. Mahkamah bising semula. DSAI diam terpaku.

Selepas semua selesai, Saiful dibenarkan turun daripada kandang saksi. Hakim menangguhkan sidang untuk memulakan lawatan kedua ke kondo (glamour kondo ni…macam Tivoli Villa juga). Selepas Hakim keluar, Anwar menuju ke depan dan bercakap dengan Karpal dan Ram. Anwar tak puas hati. Sungguh tak puas hati. Ada benda yang Anwar harap Karpal dan Ram suarakan, tetapi tidak dilakukan. Semua peguambela terdiam dan terpaku.

Di belakang, Izzah sibuk cerita pasal anaknya. Orang lain pun cerita pasal benda lain. Tak ada siapa nak ulas bab Anwar lagi.

Mahkamah tangguh. KY Jelly tetap berada di dalam ingatan mereka yang hadir. KY Jelly….hmmmmm

Continue Reading Februari 5, 2010 at 1:21 pm 8 comments

Sodomi 2: 04.02.02 – Sesi Petang

Sesi Petang berlangsung agak lewat daripada jadual asal 2.30 pm. Setelah menghabiskan banyak masa di sebelah pagi di dalam kamar; dan juga ‘lawatan sambil belajar’ ke tempat kejadian – sesi petang bermula hampir jam 3 rasanya. Tapi semua pihak agak ‘fresh’. Agaknya sempat berehat sekejap selepas pulang dari tempat kejadian. Pihak pendakwaraya nampak tak sabar nak bentangkan kes. TV Plasma besar dah tersedia di depan mahkamah. This time around, CCTV akan digunakan sebagai pembuktian kehadiran saiful di tempat kejadian.

Anwar masuk dengan senyuman. Tapi merungut sikit bahawa dia tertinggal ‘Blackberry’ di dalam kandang OKT. Di mana blackberry itu tertinggal; disitulah Anwar ambil semula. Betapa jujurnya penjaga mahkamah kita. Anwar nampak lega. ‘Kalau tidak mati aku….habis dia orang baca sms aku’. Anwar gelak kepada galeri awam. Nyatanya, PDRM dan petugas mahkamah jujur dan ikhlas buat kerja.

CCTV pun siap untuk digunapakai sebagai antara bukti awal. The best part, CCTV siap dengan timing. Tak lari banyak. Semua kenyataan Saiful nampaknya ‘synchronize’ dengan imej CCTV. Tak ada bangkangan langsung.

Karpal memang cuba nak bazir masa dengan isu ‘contempt of court’. Utusan Malaysia dan Star kononnya sudah tersalah lapor tentang apa yang berlaku di mahkamah. Ini soal bahasa dan penggunaan. Tak boleh nak pertikai dalam mahkamah. Hakim tegas. Teruskan sesi perbicaraan.

Sayangnya, cd CCTV pula rosak. Ada yang tak kena. Ada gambar yang tak boleh dipaparkan. Technical problems. Ahli keluarga Anwar ada yang memperkatakan kononnya ini ‘kerja bomoh’. Kelakar pun ada. Kira ‘techy’ juga la bomoh tu sampai boleh jampikan CCTV. Macam-macam. Kata mereka, Saiful yang bawa ‘bomoh’. Macam-macam juga fitnah puak Anwar.

Sekejap tu, seorang pembantu Anwar masuk dengan beg ‘VERSACE’. Ini beg kertas butik VERSACE original ya. Yang beli VERSACE dekat Petaling Street tak dapat beg macam tu. Rupanya bawa bantal yang Anwar nak letakkan di belakang badannya sewaktu perbicaraan. Sudah ada tanda sakit belakang jadi semula. Tak dinafikan, memang kalau duduk begitu lama – belakang dan ‘punggung’ pun jadi kebas. DSAI rasa selesa sikit nampaknya.

Keluarga Anwar memang agak ‘jaki’ dan ‘benci’ dengan keluarga Saiful. Rosli Ibrahim, kalau tengok ayah Saiful macam nak makan. Samalah juga dengan dua tiga orang ‘candu’ PKR yang ada dalam mahkamah. Semuanya kaki kutuk. Habis Polis nak dicarut dan makinya.

Hari ini Azmin dah tak kelihatan. Pemimpin PKR lain pun dah tak nampak muka. Kalau semalam mereka ‘BERSETUJU’ bahawa ‘sodomi’ adalah perkara biasa; hari ini mereka tak kelihatan.

Azmin agaknya sibuk dengan tugas di Selangor. Atau menyusun strategi nak duduk di takhta kepimpinan PKR. Yang ada tadi hanya kaum keluarga Anwar. Kak Wan dan anak-anak nampak tenang.

* penulis tak payah lah spekulasikan apa yang berlaku sewaktu perbicaraan dalam kamar. yang penulis tak dengar/nampak sendiri tak nak cerita. tak baik. kita biarkanlah mereka yang berhak sahaja memperkatakannya. tapi ada lah abang polis yang bercerita bahawa kali ini; ‘Anwar akan padam’. Disebabkan kesalahan kedua; katanya hukuman akan ditambah. kita doakan lah yang terbaik buat Anwar dan ‘keadilan’ sebenar. Kalau itulah yang Anwar tempah, kita nak buat macamana.

** petanda dan segala macam bukti memang mampu mensabitkan kesalahan kepada Anwar. sedih juga. politik Malaysia ni kalau tak ada Anwar kurang warna. tapi tak apalah, keadilan untuk Saiful – kita terimalah apa yang bakal berlaku. dalam beberapa hari ini, dua tiga orang saksi lagi akan ‘membentangkan’ fakta mereka. rasanya, kali ini – Anwar akan disabitkan kesalahan.

*** peguam Anwar pun macam kurang semangat. terima sahaja segala macam keputusan di dalam mahkamah. balik-balik buka cerita mahkamah rayuan. balik-balik cerita contempt. dah tak boleh nak hujah kesilapan ke? kalau betul – apa kata mengaku salah sahaja. kan senang.

Continue Reading Februari 5, 2010 at 2:38 am 4 comments

Sodomi 2: 04.02.10 – Sesi Pagi

Kita semua tahu dan maklum bahawa pagi ini tidak ada perbicaraan di mahkamah biasa. Perbicaraan dilakukan di dalam kamar hakim. Permintaan siapa: permintaan Karpal Singh. Apakah yang terlalu ditakutkan jika tidak bersalah? Anwar boleh sahaja membiarkan perbicaraan dilakukan secara terbuka. Biarkan hadirin semua mendengar apa yang bakal diperkatakan oleh Saiful. Paling tidak, Anwar boleh gelakkan Saiful – kononnya mengejek penipuan dan ‘cerita palsu’ yang dilakukan Saiful. Bolehlah semua wakil PKR di galeri awam ketawakan Saiful. Kenapa tidak dibiarkan bicara secara terbuka?

Ini sekali lagi memberikan gambaran bahawa ada ‘cerita lain’ di sebalik kononnya pernyataan ‘palsu’ Saiful. Kalau palsu apakah wajar berasa takut? Apakah wajar Anwar tertunduk malu, muka merah menyala – dan ditenangkan anak sendiri di dalam mahkamah. Anwar kena redha bahawa ini semua sudah ditulis di Luh Mahfuz. Kebesaran Allah SWT jua yang membawa Anwar kembali ke mahkamah dan diaibkan sekali lagi. Kalaupun mungkin cerita pertama bohong; apakah ini juga suatu pembohongan.

Blog ini nak berkongsi bahawa beberapa hari lalu Anwar ada mengirim sms kepada Saiful. Ya, kepada Saiful. Jangan terperanjat. Apakah isi smsnya: ‘give me some confidence, pls’. Apa maksudnya itu? Apakah Anwar memohon sesuatu.

Apa yang kita boleh tafsirkan adalah Anwar mahukan Saiful menyebelahinya. Untuk berfikir semula dan kembali ke ‘pangkuan’ politik Anwar. Anwar yakin, dengan beberapa perkembangan yang berlaku – Saiful sahaja yang mampu menyelamatkan ‘jahanam-nya’ Pakatan Rakyat. Itu Anwar maklum.

Yang sedihnya, adalah hakikat Anwar tidak ada kawan sejati. Di belakang galeri awam, Azmin Ali, seperti yang dinyatakan semalam beria-ia mengatakan Saiful memang suka diperlakukan sedemikian. Ianya disampuk oleh seorang dua wakil rakyat PKR lain. Apa permainan Azmin? Apakah Azmin berani berkata demikian di hadapan Anwar? Apakah ini tidak menandakan bahawa Azmin mengakui bahawa Anwar adalah seorang ‘peliwat’. Atau Azmin sudah tidak sabar-sabar untuk menaiki ‘takhta’ PKR dalam masa yang terdekat ini.

Kita tidak dapat bayangkan apa yang bermain di dalam hati dan minda Kak Wan. Penulis cukup pasti, Kak Wan dan anak-anaknya dapat mendengar kenyataan Azmin. Izzah mungkin tidak dapat dengar kerana jauh sedikit. Tapi, yang lain tetap boleh dengar. Seorang ahli keluarga Anwar mengatakan, ‘hitam di dahi’ Saiful bukannya kerana sembahyang; tetapi kerana ‘selalu menonggeng’ untuk dijuburi. Ini statement dalam galeri awam. Keluarga dan rakan akrab Anwar Ibrahim.

Kita pun tidak pasti apa sebenarnya tujuan mereka ini berada di galeri awam. Ingin menyokong, atau menambahkan ‘kebenaran’ cerita bahawa Anwar adalah seorang peliwat. Kita tunggu beberapa hari lagi di mana sampel air mani dalam dubur Saiful di SAHKAN sebagai milik Anwar. Apa lagi yang bakal Azmin ceritakan?

Akan memaklumkan lagi kepada semua nanti.

Continue Reading Februari 5, 2010 at 1:53 am 4 comments


Februari 2010
I S R K J S A
« Jan   Mac »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Capaian Umum

  • 75,319,161 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 147 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • INFOGRAPHIC: STARSHIPS OF THE FUTURE
    Despite practically every sci-fi movie you've seen, getting to the stars ain't as easy as it looks. It'll require unforeseen breakthroughs and radical innovations that are decades if not centuries away - still, we clever little humans have a few plans on the drawing board. This infographic by Futurism presents some of the most exciting.Infogra […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • TRUMP, "THE MOVEMENT", dan Kerajaan Malaysia pada 2050
    President Donald J. Trump. 45th President of The United StatesSempat menonton dan membaca teks ucapan,  Presiden Donald J. Trump sebentar tadi. Ia satu ucapan yang sangat berani dan hebat!Beliau dengan bangga meraikan kejayaan "Movement" beliau dalam menumbangkan Institusi Politik Amerika yang beliau gelar "The Establishment", iaitu kelom […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • 99% tuduhan terhadap Rosmah bohong
    Selalu kita dengar petanan beliau dalam PERMATA dipertikaikan. Padahal ...Selalu dikatakan Siti Hasmah macam baik ...Orang banyak cerita tentang anak2 Mahathir dan Siti Hasmah. Adik beradik Siti sama kuat kaki projek dan jadi macai taukeh ciba!!!!Pembohongan begitu banyak twrhadap Rosmah begitu bersungguh2 hingga sanggup mereka hina Sultan Brunei demi nak ma […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Bekas TKP JPJ Mengaku Tidak Bersalah
    PUTRAJAYA: Bekas Timbalan Ketua Pengarah (Perancangan dan Operasi) Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Datuk Yusoff Ayob yang sebelum ini didenda RM600 kerana memandu di lorong kecemasan didakwa semula di Mahkamah Majistret di sini pada Selasa atas pertuduhan sama. Yusoff, 58, yang ditukarkan ke Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) Jumaat lepas, mengaku tidak bersal […]

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • PANAS BERAPI! GAMBAR ROSMAH KHATAM QURAN PASTI AKAN BUATKAN PARA HATERS KEPANASAN!
    Walau beliau dihina dan dicerca dengan pelbagai tohmahan namun tanggungjawab beliau terhadap Allah tetap beliau laksanakan. Ini adalah gambar sekitar majlis khatam Quran Datin Seri Rosmah.Kepada yang menuduh beliau macam-macam cuba anda cerminkan diri anda, apakah anda bersih dan maksum? Sudah berkali beliau jawab tohamahan yang dilempar terhadap beliau teta […]

RSS Musram Rakuman

  • Strategi DAP-Menjadikan Kaum Melayu Kelas 2
    Tergambarkan sangat staregi DAP mahu memecahkan undi melayu di Semenajung, melalui saf kepimpinan Pakatan Harapan.Dap hanya akan menjadi kingmaker, apabila melayu berpecah pada PRU-14. Kalau mlihat kerusi yang dimenagi parti Umno, 88 kerusi dan Pas 21, ertinya kawasan majoriti melayu adalah 109 tidak termasuk di Sarawak, dan kalau mengambilkira kerusi kaum m […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Strategi DAP-Menjadikan Kaum Melayu Kelas 2
    Tergambarkan sangat staregi DAP mahu memecahkan undi melayu di Semenajung, melalui saf kepimpinan Pakatan Harapan.Dap hanya akan menjadi kingmaker, apabila melayu berpecah pada PRU-14. Kalau mlihat kerusi yang dimenagi parti Umno, 88 kerusi dan Pas 21, ertinya kawasan majoriti melayu adalah 109 tidak termasuk di Sarawak, dan kalau mengambilkira kerusi kaum m […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]