Sodomi 2: 04.02.02 – Sesi Petang

Februari 5, 2010 at 2:38 am 4 comments

Sesi Petang berlangsung agak lewat daripada jadual asal 2.30 pm. Setelah menghabiskan banyak masa di sebelah pagi di dalam kamar; dan juga ‘lawatan sambil belajar’ ke tempat kejadian – sesi petang bermula hampir jam 3 rasanya. Tapi semua pihak agak ‘fresh’. Agaknya sempat berehat sekejap selepas pulang dari tempat kejadian. Pihak pendakwaraya nampak tak sabar nak bentangkan kes. TV Plasma besar dah tersedia di depan mahkamah. This time around, CCTV akan digunakan sebagai pembuktian kehadiran saiful di tempat kejadian.

Anwar masuk dengan senyuman. Tapi merungut sikit bahawa dia tertinggal ‘Blackberry’ di dalam kandang OKT. Di mana blackberry itu tertinggal; disitulah Anwar ambil semula. Betapa jujurnya penjaga mahkamah kita. Anwar nampak lega. ‘Kalau tidak mati aku….habis dia orang baca sms aku’. Anwar gelak kepada galeri awam. Nyatanya, PDRM dan petugas mahkamah jujur dan ikhlas buat kerja.

CCTV pun siap untuk digunapakai sebagai antara bukti awal. The best part, CCTV siap dengan timing. Tak lari banyak. Semua kenyataan Saiful nampaknya ‘synchronize’ dengan imej CCTV. Tak ada bangkangan langsung.

Karpal memang cuba nak bazir masa dengan isu ‘contempt of court’. Utusan Malaysia dan Star kononnya sudah tersalah lapor tentang apa yang berlaku di mahkamah. Ini soal bahasa dan penggunaan. Tak boleh nak pertikai dalam mahkamah. Hakim tegas. Teruskan sesi perbicaraan.

Sayangnya, cd CCTV pula rosak. Ada yang tak kena. Ada gambar yang tak boleh dipaparkan. Technical problems. Ahli keluarga Anwar ada yang memperkatakan kononnya ini ‘kerja bomoh’. Kelakar pun ada. Kira ‘techy’ juga la bomoh tu sampai boleh jampikan CCTV. Macam-macam. Kata mereka, Saiful yang bawa ‘bomoh’. Macam-macam juga fitnah puak Anwar.

Sekejap tu, seorang pembantu Anwar masuk dengan beg ‘VERSACE’. Ini beg kertas butik VERSACE original ya. Yang beli VERSACE dekat Petaling Street tak dapat beg macam tu. Rupanya bawa bantal yang Anwar nak letakkan di belakang badannya sewaktu perbicaraan. Sudah ada tanda sakit belakang jadi semula. Tak dinafikan, memang kalau duduk begitu lama – belakang dan ‘punggung’ pun jadi kebas. DSAI rasa selesa sikit nampaknya.

Keluarga Anwar memang agak ‘jaki’ dan ‘benci’ dengan keluarga Saiful. Rosli Ibrahim, kalau tengok ayah Saiful macam nak makan. Samalah juga dengan dua tiga orang ‘candu’ PKR yang ada dalam mahkamah. Semuanya kaki kutuk. Habis Polis nak dicarut dan makinya.

Hari ini Azmin dah tak kelihatan. Pemimpin PKR lain pun dah tak nampak muka. Kalau semalam mereka ‘BERSETUJU’ bahawa ‘sodomi’ adalah perkara biasa; hari ini mereka tak kelihatan.

Azmin agaknya sibuk dengan tugas di Selangor. Atau menyusun strategi nak duduk di takhta kepimpinan PKR. Yang ada tadi hanya kaum keluarga Anwar. Kak Wan dan anak-anak nampak tenang.

* penulis tak payah lah spekulasikan apa yang berlaku sewaktu perbicaraan dalam kamar. yang penulis tak dengar/nampak sendiri tak nak cerita. tak baik. kita biarkanlah mereka yang berhak sahaja memperkatakannya. tapi ada lah abang polis yang bercerita bahawa kali ini; ‘Anwar akan padam’. Disebabkan kesalahan kedua; katanya hukuman akan ditambah. kita doakan lah yang terbaik buat Anwar dan ‘keadilan’ sebenar. Kalau itulah yang Anwar tempah, kita nak buat macamana.

** petanda dan segala macam bukti memang mampu mensabitkan kesalahan kepada Anwar. sedih juga. politik Malaysia ni kalau tak ada Anwar kurang warna. tapi tak apalah, keadilan untuk Saiful – kita terimalah apa yang bakal berlaku. dalam beberapa hari ini, dua tiga orang saksi lagi akan ‘membentangkan’ fakta mereka. rasanya, kali ini – Anwar akan disabitkan kesalahan.

*** peguam Anwar pun macam kurang semangat. terima sahaja segala macam keputusan di dalam mahkamah. balik-balik buka cerita mahkamah rayuan. balik-balik cerita contempt. dah tak boleh nak hujah kesilapan ke? kalau betul – apa kata mengaku salah sahaja. kan senang.

Advertisements

Entry filed under: Anwar Ibrahim Baru?, Kes Liwat, Reformasi PKR, Weakest Link in PR. Tags: , , .

Sodomi 2: 04.02.10 – Sesi Pagi KY Jelly, Seluar Dalam Levis dan Anwar Marah’

4 Komen Add your own

  • 1. Tanpa Nama  |  Februari 5, 2010 at 11:54 pm

    PERANGAI MELIWAT NI PERANGAI BURUK. UNTUK MERAWAT PENGARAI BURUK KENE AMBIL RAWATAN TERAPI >>>> SUKA MELAKUKAN HUBUNGAN SEX DGN LELAKI

    SEGERA DAPATKANNYA DISINI >>

    http://mthago.wordpress.com/2010/02/05/perangai-buruk-meliwat/

    Balas
  • 2. ellis  |  Februari 6, 2010 at 12:01 pm

    baca lagi

    Balas
  • 3. shafifah  |  Februari 6, 2010 at 1:29 pm

    SEMINAR AMALAN TARIQAT NEGERI SELANGOR

    Majlis Sambutan Maulid Kubro Nabi Besar Muhammad

    Sambutan Maulidurrasul صلى الله عليه وآله وسلم di Masjid al-Falah

    MAJLIS BERSAMA AD-DAIE – HABIB MUNZIR BIN FUAD AL-MUSAWA

    Balas
  • 4. BoopeconA  |  Mei 24, 2010 at 7:39 am

    Just want to say what a great blog you got here!
    I’ve been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

    Thumbs up, and keep it going!

    Cheers
    Christian, VideoChat with Amateur Girls at Home Alone!

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Februari 2010
I S R K J S A
« Jan   Mac »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Capaian Umum

  • 75,321,622 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 146 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • INFOGRAPHIC: 12 COOL SCI-FI GADGETS THAT YOU CAN BUY TODAY
    In a world where watches monitor your heart rate, and phones convert your voice to text, anything can seem possible. But even though technology continues to defy boundaries, many people wonder whatever happened to the gadgets they saw in science fiction as kids. Well, as this infographic by Who Is Hosting This shows, many of them exist - and are for sale!Inf […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • TRUMP, "THE MOVEMENT", dan Kerajaan Malaysia pada 2050
    President Donald J. Trump. 45th President of The United StatesSempat menonton dan membaca teks ucapan,  Presiden Donald J. Trump sebentar tadi. Ia satu ucapan yang sangat berani dan hebat!Beliau dengan bangga meraikan kejayaan "Movement" beliau dalam menumbangkan Institusi Politik Amerika yang beliau gelar "The Establishment", iaitu kelom […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • CILI KASI TARUK! NGA TIDAK PERNAH GAGAL BUAT KECOH KETIKA SIDANG DUN!
    Kecoh pembangkang di Perak hanya kerana Sidang Dun yang dijalankan baru-baru ini hanya dalam tempoh yang singkat iaitu separuh hari. Macam-macam pertikaian ditimbulkan bagi menampakkan imej kepimpinan negeri yang tidak telus. Padahal, kepimpinan parti pembangkang sendiri tidak telus. Adun Kepayang , Nga Kor Ming dalam sidang media ketika persidangan berkenaa […]

RSS Musram Rakuman

  • Trend Politik Masa Kini- Mengungkit Tindakan Masa Lalu
    1. Pengajaran kepada ahli-ahli politik yang berjawatan dalam kerajaan, suatu hari nanti, jika anda “break the rank” apatah lagi boleh mengancam kedudukan mantan kawan-kawan, tindakan anda khususnya yang bersifat “jelek” akan didedahkan, termasuk menubuhkan Suruhanjaya Siasatan DiRaja (RCI), seperti mana yang dilakukan terhadap kerugian spekulasi mata asing y […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Trend Politik Masa Kini- Mengungkit Tindakan Masa Lalu
    1. Pengajaran kepada ahli-ahli politik yang berjawatan dalam kerajaan, suatu hari nanti, jika anda “break the rank” apatah lagi boleh mengancam kedudukan mantan kawan-kawan, tindakan anda khususnya yang bersifat “jelek” akan didedahkan, termasuk menubuhkan Suruhanjaya Siasatan DiRaja (RCI), seperti mana yang dilakukan terhadap kerugian spekulasi mata asing y […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zina
    Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zinaBANYAK respons diterima mengenai isu `Anak zina boleh bin kepada bapa' yang menjadi tajuk fokus majalah Al Islam yang sedang berada di pasaran.Beberapa orang memberitahu penulis melalui e-mel, surat dan telefon serta orang tengah bahawa mereka membantah penulis menyiarkan fatwa Dr. […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zina
    Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zinaBANYAK respons diterima mengenai isu `Anak zina boleh bin kepada bapa' yang menjadi tajuk fokus majalah Al Islam yang sedang berada di pasaran.Beberapa orang memberitahu penulis melalui e-mel, surat dan telefon serta orang tengah bahawa mereka membantah penulis menyiarkan fatwa Dr. […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

%d bloggers like this: