Sodomi 2: 04.02.10 – Sesi Pagi

Februari 5, 2010 at 1:53 am 4 comments

Kita semua tahu dan maklum bahawa pagi ini tidak ada perbicaraan di mahkamah biasa. Perbicaraan dilakukan di dalam kamar hakim. Permintaan siapa: permintaan Karpal Singh. Apakah yang terlalu ditakutkan jika tidak bersalah? Anwar boleh sahaja membiarkan perbicaraan dilakukan secara terbuka. Biarkan hadirin semua mendengar apa yang bakal diperkatakan oleh Saiful. Paling tidak, Anwar boleh gelakkan Saiful – kononnya mengejek penipuan dan ‘cerita palsu’ yang dilakukan Saiful. Bolehlah semua wakil PKR di galeri awam ketawakan Saiful. Kenapa tidak dibiarkan bicara secara terbuka?

Ini sekali lagi memberikan gambaran bahawa ada ‘cerita lain’ di sebalik kononnya pernyataan ‘palsu’ Saiful. Kalau palsu apakah wajar berasa takut? Apakah wajar Anwar tertunduk malu, muka merah menyala – dan ditenangkan anak sendiri di dalam mahkamah. Anwar kena redha bahawa ini semua sudah ditulis di Luh Mahfuz. Kebesaran Allah SWT jua yang membawa Anwar kembali ke mahkamah dan diaibkan sekali lagi. Kalaupun mungkin cerita pertama bohong; apakah ini juga suatu pembohongan.

Blog ini nak berkongsi bahawa beberapa hari lalu Anwar ada mengirim sms kepada Saiful. Ya, kepada Saiful. Jangan terperanjat. Apakah isi smsnya: ‘give me some confidence, pls’. Apa maksudnya itu? Apakah Anwar memohon sesuatu.

Apa yang kita boleh tafsirkan adalah Anwar mahukan Saiful menyebelahinya. Untuk berfikir semula dan kembali ke ‘pangkuan’ politik Anwar. Anwar yakin, dengan beberapa perkembangan yang berlaku – Saiful sahaja yang mampu menyelamatkan ‘jahanam-nya’ Pakatan Rakyat. Itu Anwar maklum.

Yang sedihnya, adalah hakikat Anwar tidak ada kawan sejati. Di belakang galeri awam, Azmin Ali, seperti yang dinyatakan semalam beria-ia mengatakan Saiful memang suka diperlakukan sedemikian. Ianya disampuk oleh seorang dua wakil rakyat PKR lain. Apa permainan Azmin? Apakah Azmin berani berkata demikian di hadapan Anwar? Apakah ini tidak menandakan bahawa Azmin mengakui bahawa Anwar adalah seorang ‘peliwat’. Atau Azmin sudah tidak sabar-sabar untuk menaiki ‘takhta’ PKR dalam masa yang terdekat ini.

Kita tidak dapat bayangkan apa yang bermain di dalam hati dan minda Kak Wan. Penulis cukup pasti, Kak Wan dan anak-anaknya dapat mendengar kenyataan Azmin. Izzah mungkin tidak dapat dengar kerana jauh sedikit. Tapi, yang lain tetap boleh dengar. Seorang ahli keluarga Anwar mengatakan, ‘hitam di dahi’ Saiful bukannya kerana sembahyang; tetapi kerana ‘selalu menonggeng’ untuk dijuburi. Ini statement dalam galeri awam. Keluarga dan rakan akrab Anwar Ibrahim.

Kita pun tidak pasti apa sebenarnya tujuan mereka ini berada di galeri awam. Ingin menyokong, atau menambahkan ‘kebenaran’ cerita bahawa Anwar adalah seorang peliwat. Kita tunggu beberapa hari lagi di mana sampel air mani dalam dubur Saiful di SAHKAN sebagai milik Anwar. Apa lagi yang bakal Azmin ceritakan?

Akan memaklumkan lagi kepada semua nanti.

Advertisements

Entry filed under: Anwar Ibrahim Baru?, Kes Liwat, Weakest Link in PR. Tags: , , .

Sodomi 2: 03.02.10 – Sesi Petang Sodomi 2: 04.02.02 – Sesi Petang

4 Komen Add your own

  • 1. msearch  |  Mac 7, 2010 at 2:56 am

    Salam perkenalan dari malaysian search

    http://ttsearch.co.cc/search.php?query=gelagat+anwar&type=and&search=1

    Balas
  • 2. noorisyambakhtiar  |  April 5, 2010 at 3:22 pm

    di dunia kita boleh berdalih seribu helah. bagaimana di akhirat???
    Ingatlah pada Allah selagi DIA beri peluang kita menikmati alamnya.TAKUTLAH PADA ALLAH. Takutlah pada azabNya. Sebelum kita terLEWAT (bukan liwat).

    Balas
  • 3. Kenapa Nurul Izzah tidak sokong Azmin ? | AIDC  |  November 26, 2010 at 4:03 pm

    […] Lapor GA lagi “Kita tidak dapat bayangkan apa yang bermain di dalam hati dan minda Kak Wan. Penulis cukup pasti, Kak Wan dan anak-anaknya dapat mendengar kenyataan Azmin. Izzah mungkin tidak dapat dengar kerana jauh sedikit…Kita pun tidak pasti apa sebenarnya tujuan mereka ini berada di galeri awam. Ingin menyokong, atau menambahkan ‘kebenaran’ cerita bahawa Anwar adalah seorang peliwat. Kita tunggu beberapa hari lagi di mana sampel air mani dalam dubur Saiful di SAHKAN sebagai milik Anwar. Apa lagi yang bakal Azmin ceritakan?” Klik di sini […]

    Balas
  • 4. Lise Heppel  |  Oktober 3, 2011 at 4:38 pm

    Sweet blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there! Thank you

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Februari 2010
I S R K J S A
« Jan   Mac »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Capaian Umum

  • 75,316,472 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 145 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • 10 NOTORIOUS COMPUTER HACKERS
    10 Notorious Computer HackersBy Robert Grimminck, Toptenz, 26 May 2017.To some people, hackers are modern-day Robin Hoods or Guy Fawkeses. They’re fighting a moral battle against people and systems that they feel are oppressors. On the other hand, there are people who simply view hackers as vandals and criminals.One group that you may notice missing from the […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • TRUMP, "THE MOVEMENT", dan Kerajaan Malaysia pada 2050
    President Donald J. Trump. 45th President of The United StatesSempat menonton dan membaca teks ucapan,  Presiden Donald J. Trump sebentar tadi. Ia satu ucapan yang sangat berani dan hebat!Beliau dengan bangga meraikan kejayaan "Movement" beliau dalam menumbangkan Institusi Politik Amerika yang beliau gelar "The Establishment", iaitu kelom […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • FB terpegun, Tun terkejut ... 1,000 keluar PPBM
    Di hari pertama Ramadhan, Tun sayu, FBooker cytro PPBM terkejut ...Ya ... itu yang diumum.Isunya Muhyiddin ...Isteri pun gemuk ...Salah Tun tak mahu dengar cerita. Tak dengar apa lagi berlaku di bawah ...Hanya mahu jatuhkan Najib tapi asas tidak kukuh. Hanya dendam dan maksud tidak jelas.Parti tiada hala tuju.Dah patut pencen dok sejadah saja.http://snapshot […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Usahlah Cemari Kemuliaan Ramadan Dengan Pembaziran
    KUALA LUMPUR: Ramadan datang lagi. Tahun ini umat Islam di Malaysia mula menjalani ibadah puasa pada 27 Mei dan sebulan kemudian bertamu pula Syawal dengan Hari Lebaran yang dinanti-nantikan terutamanya golongan perantau untuk balik kampung. Kalau hendak diikutkan, belum pun masuk bulan Ramadan sudah terasa mood serta suasana hari raya. Ini dapat dilihat den […]

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • CILI KASI TARUK! ADAM ROSLY MANA MAU LARI?
    Ingat lagi tak masa mula-mula malaun mi kena tangkap dulu? Bukan main happy dia siap tunjuk THUMBS UP lagi, kununnya dia bangga dan tak takut sebab dia clean la dia ingat.Lepas siasatan dengan SPRM. Segala macam penipuan dia semua terkantoi. Budak terencat ni ingat dia boleh suka-suka je tipu sama SPRM. Dia tak tau SPRM ni pakar dalam penyaisatan dan dengan […]

RSS Musram Rakuman

  • Kerjaan BN Sabah- Sudah Mantap: Mengapa Perlu Ubah?
    Perjuangan parti Warisan Sabah, kononnya mahu kerajaan negeri yang kuat, supaya kerajaan pusat mendengar suara rakyat Sabah. Sejak tahun 2004, kerajaan negeri Sabah adalah kerajaan terkuat di negara ini, selepas negeri Sarawak. Jadi mengapa mahu mencari lagi kerajaan negeri yang kuat???Terlupa kah Datuk Shafie Apdal, bahawa Sabah dan Sarawak merupakan simpan […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Kerjaan BN Sabah- Sudah Mantap: Mengapa Perlu Ubah?
    Perjuangan parti Warisan Sabah, kononnya mahu kerajaan negeri yang kuat, supaya kerajaan pusat mendengar suara rakyat Sabah. Sejak tahun 2004, kerajaan negeri Sabah adalah kerajaan terkuat di negara ini, selepas negeri Sarawak. Jadi mengapa mahu mencari lagi kerajaan negeri yang kuat???Terlupa kah Datuk Shafie Apdal, bahawa Sabah dan Sarawak merupakan simpan […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

%d bloggers like this: