Archive for November 23, 2010

Tema Kongres Nasional sepatutnya: ‘Mempertahan Dosa Liwat’

Kita ucap tahniah kepada PKR yang bakal melaksanakan Kongres Nasional di hujung minggu yang akan datang ini. Pemilihan 10 % ahli yang dibuat selama ini dipenuhi dengan pelbagai isu dan masalah. Macam-macam. Kertas undi dapat awal. Yang datang Pemilihan 70 orang; tapi undi jadi 800 pun ada. Macam-macam cerita.

Baik Saifuddin, Molly, Radin – semuanya mempertahan pandangan bahawa semuanya berjalan dengan lancar dan tersusun. Maka dengan itu, ter-MENANGlah nampaknya seorang anak muda yang selama ini dididik dengan nilai politik, harga diri seorang politikus bernama Anwar. Azmin kepada Anwar adalah segala-galanya. Seorang rakan, teman, berkongsi segala kisah ‘seronok’ dan duka. Kongres Nasional yang bakal dilangsungkan ini – kebetulan pula agaknya dengan kes liwat yang semakin sampai ke puncak ‘kasih’ tak beberapa hari lagi.

Doktor HKL telah ditanyakan dengan pelbagai soalan. Termasuklah ‘perjalanan najis’ di dalam dubur seorang anak muda. Najis pergi ke mana. Berapa lama dalam perut. Keluar ke mana. Semuanya ditanyakan dalam keadaan yang sangat terbuka. Matlamat hanya satu; bagi membuktikan – kalaupun betul air mani Anwar ada di dalam rektum si Saiful; ianya sudah terbuang sekali dengan najis yang keluar dari dalam ususnya sebelum daripada itu. Bunyi bagaikan terlalu kotor segala yang diperbincangkan di dalam mahkamah.

Bagaimana kotornya rektum Saiful; najis bercampur air mani bercampur KY Jelly; demikianlah kotornya Kongres Nasional PKR tidak beberapa lama lagi. Banyak ‘najis’ yang berlaku; yang tidak dibersihkan oleh JPP. Banyak air mani penipuan yang Saifuddin biarkan bersepah di ‘punggung’ parti bernama PKR.

Ada usaha bagi memperbetulkan keadaan. Ada usaha. Chegubard, Mustaffa, Zaid – semuanya sanggup nak ambil peranan bagi ‘membersihkan’ najis yang ada sepanjang pemilihan. Tapi, dengan ‘jiwa’ JPP yang telah dibeli dan disogok oleh Azmin; semuanya akan berakhir sampai di situ sahaja. Tidak ada sebarang follow up.

Kita akan terus mendengar dan melihat ‘perkembangan’ – laluan najis Saiful dalam beberapa hari kebelakangan ini. Anwar pun akan merengek-rengek manja di dalam ‘twitter’ kononnya segalanya ini sudah dijangka – dan menjadi sebahagian daripada ‘konspirasi’ kerajaan. Bayangkan, najis Saiful yang tidak mencuci pergi ‘air mani’ Anwar adalah juga konspirasi! Bayangkan! Hebat atau tidaknya kerajaan yang mampu berkonspirasi sehingga ke dalam lubang dubur!

Kongres PKR yang akan berlangsung nanti akan sekali lagi menjadi agenda ‘Menghalalkan Perbuatan Liwat’. Itu sahaja. Termasuklah bagaimana JPP, Azmin, Molly dan Nasution MELIWAT pengundi dan media kononnya semuanya berlangsung dengan suci dan bersih.

Kasihan……

Continue Reading November 23, 2010 at 7:50 pm Tinggalkan komen


November 2010
I S R K J S A
« Okt   Dis »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Capaian Umum

  • 67,497,765 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 132 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • 10 CRAZY CROWD-FUNDING IDEAS THAT WORKED!
    10 Crazy Crowd-Funding Ideas that Worked!By Glenn McDonald, Discovery News, 5 July 2015.Crowd-funding ideas are a dime a dozen, quite frankly. They rotate into the business and science news cycle for a few days, then submerge into the ocean of terrible ideas. But the interesting ones are those that are so crazy...they just might work. Here are ten that actua […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • Terus kehadapan...
    Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,Saya dengan ini ingin mengesahkan bahawa saya tidak lagi bercadang untuk meneruskan saman dan tuntutan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim yang saya telah failkan pada bulan Jun 2014 yang lalu.Ingin saya tegaskan bahawa keputusan saya ini tidak bermakna saya menarik balik segala kandungan di dalam laporan polis yang saya bu […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • Najib dan famili bercuti ... Mana salahnya?
    Sarawak Report siarkan gambar Dato Najib serta keluarga bercuti di atas kapal belayar.Apa isunya?Dr Mahathir pun suka pergi naik yatcht atau holiday cruise ... Baik Najib mahu pun Mahathir, lantaklah depa nak bersantai atas boat atau kapal layar.Jika dibaca komen Lim Sian See, jelas Sarawak Report mahu burukkan PM tapi sebalik berlaku.Baca di SINIJuga di SIN […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Laman AIDC Berpindah
    Assalamualaikum wbt. Dimaklumkan mulai hari ini, 31 Mei, laman AIDC berpindah ke tapak baharu di aidcnews.wordpress.com/ Terima kasih dia atas segala sokongan dan mohon maaf dengan segala kesulitan. AIDC

RSS Perak Today

  • Rombak pengurusan
    Kuala Lumpur: Sudah tiba masanya Konfederasi Hoki Malaysia (MHC) melakukan rombakan dalam pengurusan skuad negara dengan mewujudkan jawatan Pengarah Kejurulatihan yang dijangka mampu membawa perubahan besar kepada badan induk itu. Cadangan itu dikemukakan bekas pemain dan kapten skuad negara Mohamad Abdul Hadi susulan kegagalan Malaysia menempah tiket automa […]

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • CILI KASI TARUK! WAHAI TAUKE ELRAH EXCLUSIVE, KALAU NAK BERNIAGA BUATLAH BETUL-BETUL!
    Sejak politik jadi kacau bilau kat Malaya ni, aku ada hobi baru, aku suka memburu peniaga-peniaga bumiputera, melayu Islam. Bukan tujuan ku nak memburukkan mereka tetapi denyut nadi CUSTOMER SERVICE dalam darah aku membuak-buak untuk mencari dan menceritakan layanan para peniaga ini semua.Sekali lagi, aku bua benda ni kerana aku memang suka bab-bab customer […]

RSS Musram Rakuman

  • Tuduhan RM2.6 Bilion Ke Atas DS Najib Satu Pembohongan Di Siang Bolong
    1. Dakwaan kononnya Falcon Private Bank Swiss private banking cawangan Singapura telah menyalurkan USD 619,999.998 ke akaun peribadi Dato Sri Mohd Najib bin Hj Abd Razak yang bernombor 2112022009694 Ambank pada 21/03/2013, manakala Tanore Finance Corp yang berdaftar di British Virgin Islands menghantar USD60.999.998 ke akaun yang sama pada 23/03/2013. Walau […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Menjelang Penubuhan Parti Islam Mesra DAP
    idea nak tubuh parti Islam progresif bukan idea baru   Petang kelmarin ketika saya menelaah memoir Abdullah CD – Bahagian Ketiga & Terakhir : Perjuangan di Sempadan dan Penamatan Terhormat terjumpa pengakuan yang mengejutkan berkaitan Ustaz Ibrahim Libya.   Saya petik sepenuhnya tulisan Abdullah CD, “Mereka (ahli PAPERI) secara sendiri bangkit berjuang d […]

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Tuduhan RM2.6 Bilion Ke Atas DS Najib Satu Pembohongan Di Siang Bolong
    1. Dakwaan kononnya Falcon Private Bank Swiss private banking cawangan Singapura telah menyalurkan USD 619,999.998 ke akaun peribadi Dato Sri Mohd Najib bin Hj Abd Razak yang bernombor 2112022009694 Ambank pada 21/03/2013, manakala Tanore Finance Corp yang berdaftar di British Virgin Islands menghantar USD60.999.998 ke akaun yang sama pada 23/03/2013. Walau […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 132 other followers