Archive for November 23, 2010

Tema Kongres Nasional sepatutnya: ‘Mempertahan Dosa Liwat’

Kita ucap tahniah kepada PKR yang bakal melaksanakan Kongres Nasional di hujung minggu yang akan datang ini. Pemilihan 10 % ahli yang dibuat selama ini dipenuhi dengan pelbagai isu dan masalah. Macam-macam. Kertas undi dapat awal. Yang datang Pemilihan 70 orang; tapi undi jadi 800 pun ada. Macam-macam cerita.

Baik Saifuddin, Molly, Radin – semuanya mempertahan pandangan bahawa semuanya berjalan dengan lancar dan tersusun. Maka dengan itu, ter-MENANGlah nampaknya seorang anak muda yang selama ini dididik dengan nilai politik, harga diri seorang politikus bernama Anwar. Azmin kepada Anwar adalah segala-galanya. Seorang rakan, teman, berkongsi segala kisah ‘seronok’ dan duka. Kongres Nasional yang bakal dilangsungkan ini – kebetulan pula agaknya dengan kes liwat yang semakin sampai ke puncak ‘kasih’ tak beberapa hari lagi.

Doktor HKL telah ditanyakan dengan pelbagai soalan. Termasuklah ‘perjalanan najis’ di dalam dubur seorang anak muda. Najis pergi ke mana. Berapa lama dalam perut. Keluar ke mana. Semuanya ditanyakan dalam keadaan yang sangat terbuka. Matlamat hanya satu; bagi membuktikan – kalaupun betul air mani Anwar ada di dalam rektum si Saiful; ianya sudah terbuang sekali dengan najis yang keluar dari dalam ususnya sebelum daripada itu. Bunyi bagaikan terlalu kotor segala yang diperbincangkan di dalam mahkamah.

Bagaimana kotornya rektum Saiful; najis bercampur air mani bercampur KY Jelly; demikianlah kotornya Kongres Nasional PKR tidak beberapa lama lagi. Banyak ‘najis’ yang berlaku; yang tidak dibersihkan oleh JPP. Banyak air mani penipuan yang Saifuddin biarkan bersepah di ‘punggung’ parti bernama PKR.

Ada usaha bagi memperbetulkan keadaan. Ada usaha. Chegubard, Mustaffa, Zaid – semuanya sanggup nak ambil peranan bagi ‘membersihkan’ najis yang ada sepanjang pemilihan. Tapi, dengan ‘jiwa’ JPP yang telah dibeli dan disogok oleh Azmin; semuanya akan berakhir sampai di situ sahaja. Tidak ada sebarang follow up.

Kita akan terus mendengar dan melihat ‘perkembangan’ – laluan najis Saiful dalam beberapa hari kebelakangan ini. Anwar pun akan merengek-rengek manja di dalam ‘twitter’ kononnya segalanya ini sudah dijangka – dan menjadi sebahagian daripada ‘konspirasi’ kerajaan. Bayangkan, najis Saiful yang tidak mencuci pergi ‘air mani’ Anwar adalah juga konspirasi! Bayangkan! Hebat atau tidaknya kerajaan yang mampu berkonspirasi sehingga ke dalam lubang dubur!

Kongres PKR yang akan berlangsung nanti akan sekali lagi menjadi agenda ‘Menghalalkan Perbuatan Liwat’. Itu sahaja. Termasuklah bagaimana JPP, Azmin, Molly dan Nasution MELIWAT pengundi dan media kononnya semuanya berlangsung dengan suci dan bersih.

Kasihan……

Continue Reading November 23, 2010 at 7:50 pm Tinggalkan komen


November 2010
M T W T F S S
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Capaian Umum

  • 75,297,573 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 143 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • 7 OF THE WORLD'S STEEPEST STREETS
    7 of the world's steepest streetsBy Matt Hickman, Mother Nature Network, 27 September 2016.Do you have reoccurring anxiety dreams that involve abrupt stalling, rolling backwards or brake failure?Have you ever had a panic attack driving in downtown Seattle?Well then, the seven roads that we're about to describe - among the steepest in the world - ar […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • Istiqamah dengan Kebenaran
    ISTIQAMAH DENGAN KEBENARANBaru-baru ini, saya dihubungi oleh beberapa individu untuk berjumpa. Atas dasar silaturahim sesama manusia, saya pun sudi untuk berjumpa. Lagipun saya kenal mereka ini.Semasa perjumpaan itu, mereka menyampaikan hajat dan menjemput saya bersama-sama mereka menyertai gerakan "Deklarasi Rakyat" bagi menjatuhkan pemimpin berke […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • Turun sokong LGE tunjuk DAP sokong korup ...
    Turunlah ramai-ramai dan tunjukkan sokongan DAP untuk Lim Guan Eng. Sememang budaya pembangkang untuk menyokong perasuah, penghasut ...... pengkhianat kaki sabo negara, ....... dan agungkan pemimpin yang gagal ...Tambah lagi ...menjual harta negeri....

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Pelakon baru taruhan Tangisan Izara
    Walaupun ada kebimbangan di hati pengarah Shuhaimi Lua Abdullah untuk mengambil pelakon baru yang sedang menjadi perhatian ramai, Raja Afiq Raja Razali bagi memainkan peranan utama dalam drama terbitan dan arahan terbarunya, Tangisan Izara, sebagai pengkarya dia perlu memberi ruang kepada bakat baru itu kerana tidak selamanya bergantung kepada pelakon lama. […]

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • I AM BACK HARAMIOS! JOM SUPPORT KJ WEI - FAK ANWAR!
    Dah lama aku tak tulis blog aku ni, maybe korang ingat aku dah mampos kot. Bukan apa aku macam hilang mood bila tengok keadaan politik sekarang ni. Yalah aku ni kan expert mneyerang pembangkang, tiba-tiba bila mula bercakaran sama sendiri aku hilang arah dan merasa sedih yang teramat sangat. Nak buat macamana kan, kita mampu mrancang tapi Allah jua yang mene […]

RSS Musram Rakuman

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Benarkah Sabah Dapat Manafaat Dari Penubuhan Malaysia?
    JIKA benar, Sabah dapat manafaat dari Penubuhan Malaysia? Mengapa ada sesetengah rakyat mempertikai, sehingga timbulnya kenyataan SABAH FOR SABAHAN, malah ada sebahagian rakyat Sabah gemar untuk keluar daripada Persekutuan Malaysia!!!Kalau membandingkan keadaan tahun 1963 dengan keadaan sekarang, sudah tentu kenyataan SABAH DAPAT MANAFAAT DARI PENUBUHAN MALA […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.