Saiful ‘PASSIVE HOMO’; Anwar? ‘ACTIVE HOMO’?

Februari 23, 2011 at 12:08 am 6 comments

Karpal hari ini sebenarnya sudah meletakkan ‘paku terakhir’ kepada keranda politik Anwar Ibrahim. Ramai yang tidak perasan – namun KARPAL pada hakikatnya sudah memberikan penegasan bahawa ANWAR ADALAH SEORANG ACTIVE HOMOSEXUAL. Satu keterangan ‘berlapik’ yang membayangkan bahawa memang ada sesuatu yang tidak kena di sebalik apa yang berlaku pada ketika itu.

Kita kena kaji – bahawa untuk beberapa hari ini, Anwar diwakili oleh RamKarpal. Anak Karpal. Bukan Karpal. Malahan sudah ada ‘khabar angin’ di kalangan orang PKR sendiri bahawa Karpal hampir mengaku kalah dengan segala fakta kes yang dibawa ke mahkamah. Ada dua tiga benda yang Karpal rasa – memang sudah meletakkan Anwar sebagai antara pesalah yang diperkatakan. Namun, Karpal terikat dengan ‘perjanjian’ yang tidak memungkinkan dia keluar daripada usaha mewakili Anwar.

Pagi tadi, Karpal meledak mahkamah dengan kenyataan bahawa Saiful adalah seorang ‘passive homosexual’. Kalaupun betul naluri Saiful adalah seorang homo; apa pula naluri seorang lelaki yang gembira memasukkan alatnya ke dubur Saiful? Homoseksual jenis apa?

Ramai wartawan yang terperanjat dengan kenyataan Karpal. Ramai yang menggeleng kepala. Ramai juga kalangan ahli keluarga Anwar yang tunduk malu. Kita kasihan; kerana kenyataan Karpal sudahpun mengiakan bahawa mereka berdua adalah ‘pasangan serindit’ yang gemar memadu asmara. Fakta.

Saiful a ‘passive homosexual,’ says Karpal

The lead defence counsel in Datuk Seri Anwar Ibrahim’s Sodomy II trial today suggested that multiple DNA profiles found in Mohd Saiful Bukhari Azlan’s anus made him a “passive homosexual.”

During the cross-examination of government scientist Dr Seah Lay Hong, the veteran lawyer asked whether the evidence of DNA profiles found in Saiful’s anus would lead to that conclusion.

“I’m putting it to you that it is a logical conclusion, multiple DNA profiles in his anus makes him a passive homosexual,” said Karpal.

Kalangan wartawan sudahpun membuat analisa bahawa kenyataan Karpal itu tidak membantu ‘persepsi’ bahawa Anwar tidak bersalah. Mengatakan Saiful seorang homoseksual; tidak menjadikan Anwar seorang maksum. Mengatakan Saiful seorang HOMO tidak menjadikan Anwar seorang perawan yang tidak menodai lelaki lain.

Nyatanya, kenyataan Karpal sudah membayangkan maksud yang pelbagai….kita sebagai rakyat boleh kaji sendiri.

* Karpal sudah bosan mempertahan orang salah – active homosexual?

Advertisements

Entry filed under: Anwar Ibrahim Baru?, Weakest Link in PR. Tags: , , .

Berbaloi Anwar Bayar (Opppss…Al Gore Bayar) Jutaan Ringgit ‘The Bulu’ dan ‘Good Morning’ Towel

6 Komen Add your own

  • 1. Wake UP!  |  Februari 23, 2011 at 2:29 am

    Great mind thinks alike. Aku pun dah tulis Anwar tu active homo jugak dalam blog aku.

    Balas
  • 2. kejora  |  Februari 23, 2011 at 11:20 am

    orang bodoh menulis…

    Balas
  • […] “Satu keterangan ‘berlapik’ yang membayangkan bahawa memang ada sesuatu yang tidak kena di sebalik apa yang berlaku pada ketika itu”, katanya dalam posting terbaru dilamannya semalam. Klik di sini […]

    Balas
  • 4. comolot  |  Februari 28, 2011 at 10:00 pm

    i like your statement: meletakkan ‘paku terakhir’ kepada keranda politik Anwar Ibrahim..hehe.

    apa pun mmg itu yg tersimpan dalam fikiran karpal selama ni (even masa anwar jadi TPM lagi dia tau yg anwar adalah homo). so dgn sengaja atau tak, lama-lama terkeluar jugak

    Balas
  • 5. Bongak bin jahil  |  Mac 6, 2011 at 12:31 am

    lu orang tarak baca cerita polis sudah kata DNA kes 98 itu sudah tipu punya.Hj Petail tarak kena hukum puun (atas dunia saja).Mumy Hafilida pun sama jugak kasi reka itu cerita laa.

    Balas
    • 6. kelkatu malam  |  Mac 19, 2011 at 12:18 am

      lu org x ikut perkembangan kes ke??? Dia org dulu anwar n Saiful adalah pasangan kekasih sulit….tapi kerana ada salah faham mereka berdua jadi perkara ni pun terbongkarrrr..perbuatannya adalah suka sama suka…tiada paksaan…semuanya atas kerelaan..jadi tiada berlaku kesalahan laaaa..ek.

      Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Februari 2011
I S R K J S A
« Jan   Mac »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Capaian Umum

  • 75,320,349 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 145 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • 10 RARE AND STRANGE OCCURRENCES AROUND THE WORLD
    10 Rare and Strange Occurrences Around the WorldBy Adrian Chirila, Toptenz, 20 August 2017.For the many achievements made by our men and women of science in understanding the world and everything in it, there are still a lot of things we don’t know, or we’re not completely sure about. Other things, while more logical for our level of understanding, are so ra […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • TRUMP, "THE MOVEMENT", dan Kerajaan Malaysia pada 2050
    President Donald J. Trump. 45th President of The United StatesSempat menonton dan membaca teks ucapan,  Presiden Donald J. Trump sebentar tadi. Ia satu ucapan yang sangat berani dan hebat!Beliau dengan bangga meraikan kejayaan "Movement" beliau dalam menumbangkan Institusi Politik Amerika yang beliau gelar "The Establishment", iaitu kelom […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • Gemilang sangatkah zaman Mahathir?
    Maknanya sekiranya PH menang PRU14:-1. ISA akan diwujudkan semula? 2. Tiada lagi kebebasan bersuara? 3. Kelibat Daim, Vincent, Francis dan Ananda akan muncul semula? 4. BR1M akan dihapuskan?5. GST akan dihapuskan?6. Lebih ramai pelajar akan mendapat biasiswa pendidikan?7. Twitter dan FB disekat?8. Perjanjian ipp berat sebelah?9. Proton masih dikawal kerajaan […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • CILI KASI TARUK! NGA TIDAK PERNAH GAGAL BUAT KECOH KETIKA SIDANG DUN!
    Kecoh pembangkang di Perak hanya kerana Sidang Dun yang dijalankan baru-baru ini hanya dalam tempoh yang singkat iaitu separuh hari. Macam-macam pertikaian ditimbulkan bagi menampakkan imej kepimpinan negeri yang tidak telus. Padahal, kepimpinan parti pembangkang sendiri tidak telus. Adun Kepayang , Nga Kor Ming dalam sidang media ketika persidangan berkenaa […]

RSS Musram Rakuman

  • Strategi DAP-Menjadikan Kaum Melayu Kelas 2
    Tergambarkan sangat staregi DAP mahu memecahkan undi melayu di Semenajung, melalui saf kepimpinan Pakatan Harapan.Dap hanya akan menjadi kingmaker, apabila melayu berpecah pada PRU-14. Kalau mlihat kerusi yang dimenagi parti Umno, 88 kerusi dan Pas 21, ertinya kawasan majoriti melayu adalah 109 tidak termasuk di Sarawak, dan kalau mengambilkira kerusi kaum m […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Strategi DAP-Menjadikan Kaum Melayu Kelas 2
    Tergambarkan sangat staregi DAP mahu memecahkan undi melayu di Semenajung, melalui saf kepimpinan Pakatan Harapan.Dap hanya akan menjadi kingmaker, apabila melayu berpecah pada PRU-14. Kalau mlihat kerusi yang dimenagi parti Umno, 88 kerusi dan Pas 21, ertinya kawasan majoriti melayu adalah 109 tidak termasuk di Sarawak, dan kalau mengambilkira kerusi kaum m […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zina
    Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zinaBANYAK respons diterima mengenai isu `Anak zina boleh bin kepada bapa' yang menjadi tajuk fokus majalah Al Islam yang sedang berada di pasaran.Beberapa orang memberitahu penulis melalui e-mel, surat dan telefon serta orang tengah bahawa mereka membantah penulis menyiarkan fatwa Dr. […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zina
    Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zinaBANYAK respons diterima mengenai isu `Anak zina boleh bin kepada bapa' yang menjadi tajuk fokus majalah Al Islam yang sedang berada di pasaran.Beberapa orang memberitahu penulis melalui e-mel, surat dan telefon serta orang tengah bahawa mereka membantah penulis menyiarkan fatwa Dr. […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

%d bloggers like this: