Y suruh T; T lapor Y; Y kencing rakyat…

Mac 22, 2011 at 2:28 am 6 comments

Lelaki Y suruh T ambil semula jam tangan selepas ‘aksi panas’. T tanpa usul periksa; bukan pertama kali pun menguruskan ‘tempat’ aksi. Banyak kali. So, T pun tanpa banyak soal pergi ke tempat pertemuan. Katil masih berselerak. Masih ada kesan basah. T cuba cari jam tangan. Biasanya Y akan letak di atas kabinet berdepan dengan cermin. Kali ini tak ada. Kalau jam murah, mahu sahaja T belikan baru. Tapi jenama mahal. Kalau tak ada ribu ribu jangan sentuh. Y nyata masih mewah. Sengaja tampil nampak macam miskin.

T sms Y. ‘Ds: nothing on the table. U misplaced?’

Y sms T: ‘Must be there. Near jacuzzi? No?’

T sms Y: ‘Nope. Nothing’.

Y sms T: ‘Must be somewhere else…never mind’.

T sms Y: ‘OK Ds. Am out of the place’.

Y sms T: Can you ask the ***** if she sees it. Tq.’

T tak beritahu Y bahawa dia perasan adanya ‘blinking merah’ di kawasan berdekatan dengan katil. T sengaja tak beritahu Y; sebab T tahu ianya boleh digunapakai untuk jangka masa panjang. T balik; cuba perhati dan teliti. Hmmm….SAH dan SAHIH.

T lama bertahan agar tidak bocor rahsia. T tahu, Y masih ada kes di mahkamah. Tapi ini soal ‘game’ dengan perempuan. Fuhhh…nasib baik. Kalau lelaki. T tahu…game will be over.

T sengaja nak rahsiakan; nak tahu siapa sebenarnya dalam Parti K yang nak ‘kenakan’ Y. Siapa yang nak tengok Y tertonggeng? Siapa yang nak tengok Y hancur?

Setelah T melakukan penyelidikan dan survey; ini bukan problem dengan Parti K. Lebih kepada nafsu serakah Y yang memang tak boleh nak control lagi. T kecewa; sebab T dan keluarga juga tertipu selama ini. Y selalu ingatkan T; bahawa hidup ini perjuangan. Tapi T jugalah yang selama ini menjadi ‘hos’ kepada banyak aksi yang dahsyat di antara Y; dengan W, P dan B. Wanita, perempuan dan betina. Kadang-kadang L. Lelaki.

Y, walaupun ada kes mahkamah – tak pernah serik.

T kesian dengan Kak W; dengan YB N I dan anak beranak yang selama ini percaya Y adalah ‘insan kamil’ yang suci dan maksum. Semuanya sudah terlambat. T kecewa. T sanggup nak bongkar segala kezaliman kepada rakyat Malaysia.

Ini adalah kezaliman kerana – selama ini majoriti rakyat ditipu dengan dikencing dengan imej bersih – lelaki Y.

Advertisements

Entry filed under: Anwar Ibrahim Baru?, Weakest Link in PR. Tags: , , .

Perbandingan Pencapaian: Taib Mahmud Vs. Nik Aziz Strategi ‘Smoke Screen’ Anwar…

6 Komen Add your own

  • 1. sabas  |  Mac 22, 2011 at 2:49 am

    Fuuyo….bestlah karangan. Boleh jadi novelis you.

    Balas
  • 2. anwarwatch  |  Mac 22, 2011 at 8:30 am

    Jaga jaga Episode III ni mungkin satu perangkap, satu distraction yang membolehkan dia kata dia difitnah. Dia difitnah oleh Azizan, Umil Halfida dan Saiful.

    Balas
  • 3. aljuburi  |  Mac 22, 2011 at 8:54 am

    Berbohong dgn. hakim manusia mungkin akan terlepas tetapi dgn. ALLAH SWT tidak mungkin sama sekali. Kebodohan manusia yang bernama ANWAR semakin terserlah dan hampir sampai ke penghujungnya. Tiada peguambela yang akan dapat membelanya.

    Balas
    • 4. mg_snake eater  |  Mac 23, 2011 at 10:28 pm

      salam sedara….jika sedara ini pandai,kenapa umno tolak hudud?sedar mgatakan anwar berslah,tetapi sejauh mana bersalahnya anwar sedara sendr tdk ketahui…..hanya mdgar dr mulut2 n media massa.sedarkah sedara tlah melakukan dosa dgn mgatakan anwar itu n ini.saya bkn pro anwar,ttp saya mengatakan yg sepatutnya.dan sedara mungkin terkena dgn kata2 sedara sendr…iaitu “hakim manusia mungkin akn terlepas ttp dgn Allah tdk mungkin sama sekali. BUKANKAH ALLAH SAHAJA YG PUNYA KUASA UNTUK SETIAP HAMBANYA?JADI APA RASIONALNYA ANDA MENGATAKAN PEGUAM?PEGUAM PUN MKN NASI N MBELI GUNA WANG DR KERJANYA. pucuk pangkalnya,anda sendr tdk tau anwar tu bersalah atau tdk…mengapa dibodohkan org yg tiada dosa dgn anda? bila berckp ttg hukuman sedara tau pulak hanya Allah yg mampu mhukum anwar,tetapi hakikat sebenar masih kelam…dn sedara terus hukum org lain dgn mcm2 kata sedara yg merugikan diri sdr…apa betul apa yg saya katakan sedara????kalau tak betul,tukar je BIN sedara…jadi a/l ke atau sbgainya…..

      Balas
      • 5. GOW_kratos  |  Mac 31, 2011 at 3:32 pm

        HUDUD?…ape kelas hudud….susah la kami nak cari mkn camtu…gile ke hape nak buat hudud..x modern la camtu…x payah tukar2 kerajaan..biar jer yg ade skrg ni…brg mkn sentiasa naik kita org senang laa…

  • 6. muhammdsuhayl  |  Mac 25, 2011 at 11:21 am

    …..

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Mac 2011
I S R K J S A
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Capaian Umum

  • 75,323,955 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 146 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • VIDEO: WATCH THIS INCREDIBLE FRESHLY REMOVED HUMAN BRAIN
    What does the human brain really look like when it's freshly removed? In this teaching video by the University of Utah Neuroscience Initiative, Professor Suzanne Stensaas of the University of Utah School of Medicine demonstrates the properties and anatomy of an unfixed brain. (WARNING: The video contains graphic images.)[Source: University of Utah Neuro […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • TRUMP, "THE MOVEMENT", dan Kerajaan Malaysia pada 2050
    President Donald J. Trump. 45th President of The United StatesSempat menonton dan membaca teks ucapan,  Presiden Donald J. Trump sebentar tadi. Ia satu ucapan yang sangat berani dan hebat!Beliau dengan bangga meraikan kejayaan "Movement" beliau dalam menumbangkan Institusi Politik Amerika yang beliau gelar "The Establishment", iaitu kelom […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • Peter Bellew dedah Madey bohong dalam biography
    Dalam sidang akhbar Peter Bellew seperti mana dalam video di  https://www.facebook.com/130292657037346/videos/1572962909436973, CEO.Msia Airlines Bhd, Peter Bellew dedahkan percanggahan penuh pembohongan tulisan Mahathir dalam biography Doctor in the House.Berpura2 #taktau.Kenyataan penuh Peter Bellew seperti berikut:Peter Bellew – 22 OctoberThank you for jo […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • CILI KASI TARUK! NGA TIDAK PERNAH GAGAL BUAT KECOH KETIKA SIDANG DUN!
    Kecoh pembangkang di Perak hanya kerana Sidang Dun yang dijalankan baru-baru ini hanya dalam tempoh yang singkat iaitu separuh hari. Macam-macam pertikaian ditimbulkan bagi menampakkan imej kepimpinan negeri yang tidak telus. Padahal, kepimpinan parti pembangkang sendiri tidak telus. Adun Kepayang , Nga Kor Ming dalam sidang media ketika persidangan berkenaa […]

RSS Musram Rakuman

  • Dana RM7.5bilion KKLW: Hak Rakyat Luar Bandar Dinafikan
    1. Siasatan SPRM terhadap dana RM7.5bilion KKLW hampir “full circle”. Mereka yang pernah menjadi “inner circle” rata-rata sudah ditahan reman. Kalau melihat modus operandi penahanan, memang terlihat bahawa target utama adalah Datuk Shafie Apdal.2. Dalam skandal sebesar ini, memang sah dilakukan oleh seseorang yang mempunyai kuasa. Memang daripada segi argume […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Dana RM7.5bilion KKLW: Hak Rakyat Luar Bandar Dinafikan
    1. Siasatan SPRM terhadap dana RM7.5bilion KKLW hampir “full circle”. Mereka yang pernah menjadi “inner circle” rata-rata sudah ditahan reman. Kalau melihat modus operandi penahanan, memang terlihat bahawa target utama adalah Datuk Shafie Apdal.2. Dalam skandal sebesar ini, memang sah dilakukan oleh seseorang yang mempunyai kuasa. Memang daripada segi argume […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zina
    Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zinaBANYAK respons diterima mengenai isu `Anak zina boleh bin kepada bapa' yang menjadi tajuk fokus majalah Al Islam yang sedang berada di pasaran.Beberapa orang memberitahu penulis melalui e-mel, surat dan telefon serta orang tengah bahawa mereka membantah penulis menyiarkan fatwa Dr. […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zina
    Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zinaBANYAK respons diterima mengenai isu `Anak zina boleh bin kepada bapa' yang menjadi tajuk fokus majalah Al Islam yang sedang berada di pasaran.Beberapa orang memberitahu penulis melalui e-mel, surat dan telefon serta orang tengah bahawa mereka membantah penulis menyiarkan fatwa Dr. […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

Paling Popular

  • Tiada

%d bloggers like this: