Anwar Bergantung Kepada Agama Lain?

April 2, 2011 at 11:32 am 1 komen

Setelah berjaya meyakinkan PAS untuk mengadakan solat hajat perdana untuknya; Anwar sudah mula menggerakkan jentera untuk mendapatkan keyakinan pemimpin agama lain bagi menyokongnya dalam isu video seks. Tanpa melihat kepada kesan yang mungkin timbul di sebalik ‘ARAHAN’ agar pemimpin agama membuat kenyataan menyokongnya; Anwar mahukan ianya dilakukan seberapa segera. Anwar mahu dia tampil di Sarawak sebagai ‘Anwar baru’ tanpa dosa; tanpa noda – sebaliknya sebagai ahli politik yang bersih seperti bayi yang baru lahir.

Justeru, mendapat sokongan dan dokongan PELBAGAI AGAMA lain ini adalah strategi politik Anwar. Jelas. Bukan sangat ianya dilakukan untuk mendapatkan politik bersih dan sebagainya. Apa yang penting kepada Anwar – adalah dirinya akan menjadi ahli politik yang bebas daripada skandal seks.

Hakikatnya, Anwar mendapat kelebihan. Keengganan Eskay dan Trio T mendedahkan video kepada umum; sudah memberikan kelebihan kepada Anwar. Kalau dicampur dan ditolak pun; hanya 100 orang yang baru menonton video tersebut. Apalah sangat yang mampu dilakukan oleh 100 orang wartawan. Dengan adanya wartawan yang beria-ia menolak bahawa individu tersebut BUKAN Anwar; itu sahaja sudah mampu menzahirkan ‘doubt’ di kalangan mereka yang ada di luar. Puak yang TOTOK Anwar akan menolak ianya Anwar dalam apa keadaan sekalipun.

Kita dapat melihat dengan jelas, betapa cepatnya Anwar mencari LINDUNGAN MORAL agama lain – dan ini semua adalah amat perlu untuk Pilihanraya Sarawak. Mungkin Anwar perlu juga bertemu dengan ‘Bomoh’ di Sarawak dalam ‘membersihkan’ dirinya daripada segala macam petaka yang menimpa dirinya kebelakangan ini. Demi politik, Anwar sanggup lakukan apa sahaja. Termasuk membayar bomoh di pedalaman Sarawak bagi menyatakan dia bersih – dan ‘God-sent’ ke bumi Sarawak.

*********************************************************************

THE MALAYSIAN INSIDER

Malaysian Consultative Council of Buddhism, Christianity, Hinduism, Sikhism and Taoism (MCCBCHST) president Reverend Dr Thomas Philips said in a statement that the scandal adds to a list of humiliating headlines that puts the country on the map for the wrong reasons.
“It is with great disgust and disbelief that we Malaysians were regaled over the last few days with the graphic narration of the existence and viewing of a 21-minute sex video to a select few masterminded and acknowledged by a trio under the pseudonym ‘Datuk T’.
“Their aim in publicly humiliating our elected opposition leader of Parliament offends the sensitivities of decent people no matter what race or religion they belong to,” he said.

***********************************************************************

Apakah MCCBCHST tidak merasakan seorang pemimpin perlu BERSIH dan bebas daripada skandal. Sudahkah MCCBCHST melihat kepada video tersebut? Atau MCCBCHST sudah menjadi pak turut demi kepentingan politik Anwar.

Inilah sedihnya, apabila mereka yang menjadi pemimpin AGAMA sudah terlalu mudah menjadi ALAT POLITIK kepada pihak tertentu. Reverend Thomas sepatutnya meminta Anwar bertanggungjawab dengan perlakuannya.

Dengan adanya ayat KHAS/KHUSUS dan tertumpu kepada Anwar; pemimpin agama sudah mengesahkan mereka BOLEH DIJUAL BELI demi kepentingan politik.

Anwar memang terdesak nampaknya – sampaikan segala agama digunakan untuk menampilkan dirinya MAKSUM dan TIDAK BERDOSA!

Advertisements

Entry filed under: Anwar Ibrahim Baru?. Tags: , , .

Benarkah PR Sudah Selesai Isu di Sarawak? Kenapa Anwar Ubah Rutin di Sarawak?

1 Komen Add your own

  • 1. Zainol Memali  |  April 2, 2011 at 10:34 pm

    Assalamualaikum, terimakasih diatas tulisan-2 saudara, saya adalah orang yang sering mengikutinya. Ternyata tulisan saudara tampak sangat matang dan lebih nampak professional.
    Saya ingin menyentuh bahawa banyak pihak mengatakan Anwar adalah sangat bijak dan mempunyai ketokohan, ya memang beliau ada sedikit kelebihan itu, tapi satu perkara yang kita terlupa ialah ketokohan Anwar sebenarnya banyak dimomokkan oleh para musuh melayu. Rata-rata penyokong anwar dikalangan pemimpin DAP adalah kerana gunanya untuk memecahbelahkan orang melayu. DAP memerlukjan seseorang ‘melayu’ yang perlu ditonjolkan sebagai seorang tokoh dan yang penting ketokohannya mampu membelah umat melayu kepada dua pihak. Pembelahan ini akan menjamin DAP akan kelak mempunyai status quo di Malaysia. Inilah antara cara yang digunakan oleh Yahudi untuk menguasai sesuatu bangsa.
    Ternyata kaum melayu kini telah dijerat oleh taktik yahudi yang telah dipelajari DAP ini dan yang malangnya ialah tiada seorangpun tokoh yang mampu untuk menyedarkan orang-orang melayu. Saya hanya mampu berdoa agar Allah akan selamatkan orang-2 melayu di bumi Malaysia.

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


April 2011
M T W T F S S
« Mar   May »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Capaian Umum

  • 75,314,913 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 145 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • INFOGRAPHIC: 7 DIRTY GOOGLE SECRETS YOU WON’T BE AWARE OF
    An average user may see Google as just a search engine, and the company behind Gmail and YouTube, but it's much more than that. As the following infographic by TechProbeX highlights, it has got some deep, dirty secrets it doesn’t want the common public to know.Infographic References:1. Google Knows Your Deep, Dark, Dirty Secrets2. Make the ads you see m […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • TRUMP, "THE MOVEMENT", dan Kerajaan Malaysia pada 2050
    President Donald J. Trump. 45th President of The United StatesSempat menonton dan membaca teks ucapan,  Presiden Donald J. Trump sebentar tadi. Ia satu ucapan yang sangat berani dan hebat!Beliau dengan bangga meraikan kejayaan "Movement" beliau dalam menumbangkan Institusi Politik Amerika yang beliau gelar "The Establishment", iaitu kelom […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • BUKTI Shafie Apdal terlibat dalam Projek IC
    Surat sokongan berikut adalah bukti Dato Shafie Apdal terlibat dalam Projek IC baru yang jadi kontroversi pada tahun 2012.Hasil dari itu Dato Najib mengarahkan diadakan RCI pada tahun itu:RCI tahun 2012 ekoran ada projek IC baruhttp://snapshot2016.blogspot.com/2017/05/rci-tahun-2012-ekoran-ada-projek-ic-baru.htmlSebelum ini, kami telah dtimbulkan isu Shafie […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • CILI KASI TARUK! ADAM ROSLY MANA MAU LARI?
    Ingat lagi tak masa mula-mula malaun mi kena tangkap dulu? Bukan main happy dia siap tunjuk THUMBS UP lagi, kununnya dia bangga dan tak takut sebab dia clean la dia ingat.Lepas siasatan dengan SPRM. Segala macam penipuan dia semua terkantoi. Budak terencat ni ingat dia boleh suka-suka je tipu sama SPRM. Dia tak tau SPRM ni pakar dalam penyaisatan dan dengan […]

RSS Musram Rakuman

  • Kad Pengenalan Palsu- Pasukan Khas Terpaksa Ditubuh
    Pengeluaran Kad Pengenalan palsu, semakin serius, sehinggakan kerajaan terpaksa menubuhkan pasukan khas.Sebenarnya, kad pengenalan palsu, tiada kena mengenapun dengan jumlah rakyat, kerana mereka yang membeli kad itu, tiada locus standi, sebabnya kad pengenalan mereka tidakpun terdapat dalam sistem Jabatan Pendaftaran negara.Apabila kad pengenalan tiada dala […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Kad Pengenalan Palsu- Pasukan Khas Terpaksa Ditubuh
    Pengeluaran Kad Pengenalan palsu, semakin serius, sehinggakan kerajaan terpaksa menubuhkan pasukan khas.Sebenarnya, kad pengenalan palsu, tiada kena mengenapun dengan jumlah rakyat, kerana mereka yang membeli kad itu, tiada locus standi, sebabnya kad pengenalan mereka tidakpun terdapat dalam sistem Jabatan Pendaftaran negara.Apabila kad pengenalan tiada dala […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

%d bloggers like this: