Anwar Bergantung Kepada Agama Lain?

April 2, 2011 at 11:32 am 1 komen

Setelah berjaya meyakinkan PAS untuk mengadakan solat hajat perdana untuknya; Anwar sudah mula menggerakkan jentera untuk mendapatkan keyakinan pemimpin agama lain bagi menyokongnya dalam isu video seks. Tanpa melihat kepada kesan yang mungkin timbul di sebalik ‘ARAHAN’ agar pemimpin agama membuat kenyataan menyokongnya; Anwar mahukan ianya dilakukan seberapa segera. Anwar mahu dia tampil di Sarawak sebagai ‘Anwar baru’ tanpa dosa; tanpa noda – sebaliknya sebagai ahli politik yang bersih seperti bayi yang baru lahir.

Justeru, mendapat sokongan dan dokongan PELBAGAI AGAMA lain ini adalah strategi politik Anwar. Jelas. Bukan sangat ianya dilakukan untuk mendapatkan politik bersih dan sebagainya. Apa yang penting kepada Anwar – adalah dirinya akan menjadi ahli politik yang bebas daripada skandal seks.

Hakikatnya, Anwar mendapat kelebihan. Keengganan Eskay dan Trio T mendedahkan video kepada umum; sudah memberikan kelebihan kepada Anwar. Kalau dicampur dan ditolak pun; hanya 100 orang yang baru menonton video tersebut. Apalah sangat yang mampu dilakukan oleh 100 orang wartawan. Dengan adanya wartawan yang beria-ia menolak bahawa individu tersebut BUKAN Anwar; itu sahaja sudah mampu menzahirkan ‘doubt’ di kalangan mereka yang ada di luar. Puak yang TOTOK Anwar akan menolak ianya Anwar dalam apa keadaan sekalipun.

Kita dapat melihat dengan jelas, betapa cepatnya Anwar mencari LINDUNGAN MORAL agama lain – dan ini semua adalah amat perlu untuk Pilihanraya Sarawak. Mungkin Anwar perlu juga bertemu dengan ‘Bomoh’ di Sarawak dalam ‘membersihkan’ dirinya daripada segala macam petaka yang menimpa dirinya kebelakangan ini. Demi politik, Anwar sanggup lakukan apa sahaja. Termasuk membayar bomoh di pedalaman Sarawak bagi menyatakan dia bersih – dan ‘God-sent’ ke bumi Sarawak.

*********************************************************************

THE MALAYSIAN INSIDER

Malaysian Consultative Council of Buddhism, Christianity, Hinduism, Sikhism and Taoism (MCCBCHST) president Reverend Dr Thomas Philips said in a statement that the scandal adds to a list of humiliating headlines that puts the country on the map for the wrong reasons.
“It is with great disgust and disbelief that we Malaysians were regaled over the last few days with the graphic narration of the existence and viewing of a 21-minute sex video to a select few masterminded and acknowledged by a trio under the pseudonym ‘Datuk T’.
“Their aim in publicly humiliating our elected opposition leader of Parliament offends the sensitivities of decent people no matter what race or religion they belong to,” he said.

***********************************************************************

Apakah MCCBCHST tidak merasakan seorang pemimpin perlu BERSIH dan bebas daripada skandal. Sudahkah MCCBCHST melihat kepada video tersebut? Atau MCCBCHST sudah menjadi pak turut demi kepentingan politik Anwar.

Inilah sedihnya, apabila mereka yang menjadi pemimpin AGAMA sudah terlalu mudah menjadi ALAT POLITIK kepada pihak tertentu. Reverend Thomas sepatutnya meminta Anwar bertanggungjawab dengan perlakuannya.

Dengan adanya ayat KHAS/KHUSUS dan tertumpu kepada Anwar; pemimpin agama sudah mengesahkan mereka BOLEH DIJUAL BELI demi kepentingan politik.

Anwar memang terdesak nampaknya – sampaikan segala agama digunakan untuk menampilkan dirinya MAKSUM dan TIDAK BERDOSA!

Advertisements

Entry filed under: Anwar Ibrahim Baru?. Tags: , , .

Benarkah PR Sudah Selesai Isu di Sarawak? Kenapa Anwar Ubah Rutin di Sarawak?

1 Komen Add your own

  • 1. Zainol Memali  |  April 2, 2011 at 10:34 pm

    Assalamualaikum, terimakasih diatas tulisan-2 saudara, saya adalah orang yang sering mengikutinya. Ternyata tulisan saudara tampak sangat matang dan lebih nampak professional.
    Saya ingin menyentuh bahawa banyak pihak mengatakan Anwar adalah sangat bijak dan mempunyai ketokohan, ya memang beliau ada sedikit kelebihan itu, tapi satu perkara yang kita terlupa ialah ketokohan Anwar sebenarnya banyak dimomokkan oleh para musuh melayu. Rata-rata penyokong anwar dikalangan pemimpin DAP adalah kerana gunanya untuk memecahbelahkan orang melayu. DAP memerlukjan seseorang ‘melayu’ yang perlu ditonjolkan sebagai seorang tokoh dan yang penting ketokohannya mampu membelah umat melayu kepada dua pihak. Pembelahan ini akan menjamin DAP akan kelak mempunyai status quo di Malaysia. Inilah antara cara yang digunakan oleh Yahudi untuk menguasai sesuatu bangsa.
    Ternyata kaum melayu kini telah dijerat oleh taktik yahudi yang telah dipelajari DAP ini dan yang malangnya ialah tiada seorangpun tokoh yang mampu untuk menyedarkan orang-orang melayu. Saya hanya mampu berdoa agar Allah akan selamatkan orang-2 melayu di bumi Malaysia.

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


April 2011
I S R K J S A
« Mac   Mei »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Capaian Umum

  • 75,320,171 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 145 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • VIDEO: THE RING OF FIRE
    Earth is a unique planet, restless and dynamic, where continents shift and clash, volcanoes erupt, and glaciers grow and recede. There are titanic forces that are constantly at work, leaving behind a trail of geological mysteries. One of Earth's intriguing mysteries is the presence of a huge arc of geological destruction surrounding the Pacific. It is k […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • TRUMP, "THE MOVEMENT", dan Kerajaan Malaysia pada 2050
    President Donald J. Trump. 45th President of The United StatesSempat menonton dan membaca teks ucapan,  Presiden Donald J. Trump sebentar tadi. Ia satu ucapan yang sangat berani dan hebat!Beliau dengan bangga meraikan kejayaan "Movement" beliau dalam menumbangkan Institusi Politik Amerika yang beliau gelar "The Establishment", iaitu kelom […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • SPRM: Pakatan Rasuah ketakutan, mula tunjuk bangang
    Yang umum adalah exco PAS Iskandar. Habis tu kenapa Kelantan takde masaalah IBR. Adakah PAS Selangor ikut sama menyamun?Agak2 ada apa2 tak minggu depan? Tak semesti Selangor hehehe ...Oleh sebab Azmin ketakutan, Pakatan Harapan jadi bangang.Tuan Ibrahim ni pun kadang2 nampak antara Anwarinas atau hanya Tok Lebai bangang.Paling bangang sekali, pastinya adalah […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • CILI KASI TARUK! NGA TIDAK PERNAH GAGAL BUAT KECOH KETIKA SIDANG DUN!
    Kecoh pembangkang di Perak hanya kerana Sidang Dun yang dijalankan baru-baru ini hanya dalam tempoh yang singkat iaitu separuh hari. Macam-macam pertikaian ditimbulkan bagi menampakkan imej kepimpinan negeri yang tidak telus. Padahal, kepimpinan parti pembangkang sendiri tidak telus. Adun Kepayang , Nga Kor Ming dalam sidang media ketika persidangan berkenaa […]

RSS Musram Rakuman

  • Strategi DAP-Menjadikan Kaum Melayu Kelas 2
    Tergambarkan sangat staregi DAP mahu memecahkan undi melayu di Semenajung, melalui saf kepimpinan Pakatan Harapan.Dap hanya akan menjadi kingmaker, apabila melayu berpecah pada PRU-14. Kalau mlihat kerusi yang dimenagi parti Umno, 88 kerusi dan Pas 21, ertinya kawasan majoriti melayu adalah 109 tidak termasuk di Sarawak, dan kalau mengambilkira kerusi kaum m […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Strategi DAP-Menjadikan Kaum Melayu Kelas 2
    Tergambarkan sangat staregi DAP mahu memecahkan undi melayu di Semenajung, melalui saf kepimpinan Pakatan Harapan.Dap hanya akan menjadi kingmaker, apabila melayu berpecah pada PRU-14. Kalau mlihat kerusi yang dimenagi parti Umno, 88 kerusi dan Pas 21, ertinya kawasan majoriti melayu adalah 109 tidak termasuk di Sarawak, dan kalau mengambilkira kerusi kaum m […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zina
    Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zinaBANYAK respons diterima mengenai isu `Anak zina boleh bin kepada bapa' yang menjadi tajuk fokus majalah Al Islam yang sedang berada di pasaran.Beberapa orang memberitahu penulis melalui e-mel, surat dan telefon serta orang tengah bahawa mereka membantah penulis menyiarkan fatwa Dr. […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zina
    Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zinaBANYAK respons diterima mengenai isu `Anak zina boleh bin kepada bapa' yang menjadi tajuk fokus majalah Al Islam yang sedang berada di pasaran.Beberapa orang memberitahu penulis melalui e-mel, surat dan telefon serta orang tengah bahawa mereka membantah penulis menyiarkan fatwa Dr. […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

%d bloggers like this: