Wardrobe Problem…

Mei 9, 2011 at 9:47 am 3 comments

Anwar memang hebat bab ‘menjaga’ air muka keluarga di hadapan orang dan media. Semua nampak tenang. Semua nampak terkawal. Semua nampak ‘under control’. Tak ada problem. Kalau ditegur media bahawa Kak Wan muka masam dan kurang senyum; Anwar melenting dan mengatakan Kak Wan kecewa kerana suami yang dipercayai – berhadapan dengan fitnah. Kak Wan hanya senyum kaku. Antara senyum dan tidak.

Dengar kata, banglo Segambut pun sudah tidak berapa nak tenang. Ada goyang. Goyang tak banyak. Goyang sikit. Goyang sebab ‘wardrobe’ problem.

Mereka yang rapat dengan Anwar tahu – Anwar tidak pakai seluar dalam biasa cap ‘buaya’, atau apa sahaja jenama yang murah. Anwar tak biasa. Anwar dah biasa dengan ‘boxer’ yang berwarna putih. Memang minat Anwar buat sekian lama. Kalau mereka yang biasa dengan ceramah Anwar dan sebagainya; memang Anwar biasa bersinglet putih. Bab seluar dalam tak ramai yang tahu dan kenal.

Orang dalam kita di Banglo Segambut mengatakan sudah ada problem bila keseluruhan video ditayangkan. Macamana tak problem; bila dilihat collection boxer Anwar – memang semuanya rupa itu. Takkanlah mamat yang nak lakukan konspirasi boleh jadi begitu details. CIA dan FBI pun belum boleh ‘conspire’ sampai macam itu sekali. Siapa yang nak ‘atur’ sampai mamat boroi kena pakai ‘boxer’ yang lebih kurang sama dengan apa yang ada dalam wardrobe Anwar. Kerja gila.

Disebabkan itu; khabarnya sudah ada ‘pemisahan tempat beradu’ di Segambut. Ini masalah yang Izzah risaukan semalam. Inilah dia. Semua ini petanda yang boleh menyebabkan IMPIAN Putrajaya terkubur lebih awal daripada apa yang dijangkakan.

Pemisahan tempat beradu adalah ‘fasa pertama’ masalah ini. Izzah perasan dan Izzah tahu. Bukanlah kita nak mendoakan masjid ‘pasangan Segambut’ runtuh. Bukan. Tetapi kita nak share-kan masalah yang sebenar dan nyata berlaku di dalam istana Anwar.

Anwar perlu beri ruang buat Kak Wan – meng’adjust’ diri dengan segala permasalahan yang ada. Kes liwat itu satu hal. Tak apalah; tak ada video. Tapi yang dah ada depan mata – apa yang nak dikatakan. Kak Wan adalah wanita biasa. Yang tak boleh nak kawal naluri dan perasaan dalaman yang ada. Kak Wan sedih – namun di atas alasan politik; kena jaga dan kawal.

Kita sama-samalah doakan Kak Wan dapat melalui dugaan ini. Bukan mudah. Ini dugaan yang sangat besar.

* gambar tersebut tidak ada kena mengena dengan abang boroi…selingan sahaja….

Advertisements

Entry filed under: Anwar Ibrahim Baru?, Skandal Seks, Strategi Politik PKR, Weakest Link in PR, YB Nurul Izzah. Tags: , , .

Menghargai Kerisauan Izzah… Anwarista Dalam PAS..

3 Komen Add your own

  • 1. Tanpa Nama  |  Mei 13, 2011 at 10:30 pm

    anda tak habis2 membuat dosa, taubat dan beristighfar….mula2 mengaibkan dan menjatuhkan imej orang , selepas tu nak meruntuhkan masjid plak, anda di bayar berapa juta untuk melakukan provokasi yang amat luar biasa ni?

    Balas
  • 2. Rahim Mamak  |  Jun 13, 2011 at 2:56 pm

    Dah betul pun dia. Apalagi helah nak buat. Tak perlu lagi nak tipu orang2 bodah dalam PKR tu. Nak buat apa sendiri mau ingat !

    Balas
    • 3. Tanpa Nama  |  Januari 11, 2012 at 9:50 pm

      macam biasa bro,kita bukan wali……..

      Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Mei 2011
I S R K J S A
« Apr   Jun »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Capaian Umum

  • 75,334,558 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 145 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • 10 OF THE STRANGEST PUBLIC TRANSIT SYSTEMS
    10 of the strangest public transit systemsBy Josh Lew, Mother Nature Network, 18 June 2018.Public transit systems are usually quite predictable. Large cities generally have subways or elevated trains supplemented by bus service or street-level trams, while smaller metro areas rely on bus or streetcar networks (or both). In a few cities, however, public trans […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • TRUMP, "THE MOVEMENT", dan Kerajaan Malaysia pada 2050
    President Donald J. Trump. 45th President of The United StatesSempat menonton dan membaca teks ucapan,  Presiden Donald J. Trump sebentar tadi. Ia satu ucapan yang sangat berani dan hebat!Beliau dengan bangga meraikan kejayaan "Movement" beliau dalam menumbangkan Institusi Politik Amerika yang beliau gelar "The Establishment", iaitu kelom […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • MARA, MRSM UiTM semua bangsa, Baru sedar TunM boneka
    Elok kalau betul berita MARA dibuka untuk.semua kaum, MRSM jadi Maktab Rendah Sains Malaysia, UiTM buka untuk semua rakyat Msia dan MCKK pun jadi Msia College Kuala Kangsar.Baru hamlau2 yg kita peringatkan akan bahaya kasi DAP berkuasa nampak sendiri dan faham maksud ustaz Kazim bahaya beri peluang 5 tahun kerana dalam 5 jam mcm2 blh berlaku.-------Facebooke […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • HOT N SPICY! THIS IS THE REASON WHY DAP WANTS KHALID TO BE REMOVED?
    Skandal RM200juta : Jawapan Kepada Kenapa DAP Bersungguh Nak Kuburkan Khalid?!!!Pendedahan yang ringkas tetapi mudah difahami.Why is DAP siding with PKR to replace MB Khalid?To recap: In April 2013, a vast swathe of land, covering 1,172 acres – that lies closeto Kota Kemuning, Putra Heights and Bandar Rimbayu with accessibility to four major highways - was s […]

RSS Musram Rakuman

  • PRU-14: PELUANG BN
    JIKA dilihat daripada propaganda parti yang melawan Bn, daripada pilihan raya umum pertama di Negara ini, sebelum PRU diadakan, mereka yakin boleh menang. Parti yang membangkang Bn, dalam usaha mereka menewaskan gabungan 13 parti itu, mereka meniru perjalanan parti Barisan Nasional, menerusi Angkatan Perpaduan Ummah (APU), Barisan Alternatif (BA), Gagasan Ra […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Spbo Terpercaya Memilih Yang Kamu Mau
    Nonton Bola dengan Cara Beda di Spbo Kepada anda yang memiliki banyak kemauan dalam pandangan hidup maka kamu sanggup cobalah terhadap main-main di Spbo terpercaya. Apakah anda bisan nonton bola gitu-gitu saja? Kalau begitu maka akan sangat bagus dan disarankan sekali jika anda coba…Read more ›

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • PRU-14: PELUANG BN
    JIKA dilihat daripada propaganda parti yang melawan Bn, daripada pilihan raya umum pertama di Negara ini, sebelum PRU diadakan, mereka yakin boleh menang. Parti yang membangkang Bn, dalam usaha mereka menewaskan gabungan 13 parti itu, mereka meniru perjalanan parti Barisan Nasional, menerusi Angkatan Perpaduan Ummah (APU), Barisan Alternatif (BA), Gagasan Ra […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zina
    Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zinaBANYAK respons diterima mengenai isu `Anak zina boleh bin kepada bapa' yang menjadi tajuk fokus majalah Al Islam yang sedang berada di pasaran.Beberapa orang memberitahu penulis melalui e-mel, surat dan telefon serta orang tengah bahawa mereka membantah penulis menyiarkan fatwa Dr. […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Selamatkan Selangor Darul Ehsan

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Medan Info Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zina
    Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zinaBANYAK respons diterima mengenai isu `Anak zina boleh bin kepada bapa' yang menjadi tajuk fokus majalah Al Islam yang sedang berada di pasaran.Beberapa orang memberitahu penulis melalui e-mel, surat dan telefon serta orang tengah bahawa mereka membantah penulis menyiarkan fatwa Dr. […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

Paling Popular

  • Tiada

%d bloggers like this: