Siri Jelajah Dato’ Seri Anwar Ibrahim Ke Johor (Seri Gading & Muar)

Mei 27, 2011 at 12:24 am 5 comments

27 Mei 2011 (Jumaat)

Program 1

8.00 – 9.30 mlm – Solat Isyat / Hajat / Tazkirah

Lokasi : Markas PAS Seri Gading (Parit Haji Hassan, Seri Gading)

Program 2

9.00 – 12.00 mlm – Ceramah Perdana

Lokasi: Markas PAS Muar (Parit Pecah, Muar)

Penceramah:
1. YB Dato’ Seri Anwar Ibrahim
2. YBhg Dato’ Seri Chua Jui Meng
3. YB Johari Abdul
4. YBhg Datuk Prof. Dr Mahfoz Mohammaed
5. YB Dr. Boo Cheng Hau

————————–

Kita sama-sama tengok dan perhati sejauh mana Anwar berjaya dan dapat menarik minat masyarakat Johor dalam siri jelajahnya esok. Memang orang Muar – dah lama nak tunggu Anwar menjelaskan isu video seks secara berdepan. Siapa yang dalam video? Apa tahap persahabatan Anwar dan Eskay? Berapa kali Anwar ke Thailand bersama Eskay? Tinggal di hotel mana? Benarkah Anwar memang biasa dengan china dolls dan sebagainya?

Semua ini menjadi persoalan di kalangan warga Johor. Anwar yang berani menjawab secara terbuka; pasti akan menarik minat orang Johor kepada Anwar. Mereka memang dah lama nak berdepan dengan Anwar dalam isu ini.

Anwar memang mengharapkan PKR Johor dapat memperbaiki pencapaian PRU yang lalu. Mengecewakan kata Anwar. Sebab Anwar memang target beberapa kawasan di Muar, Batu Pahat, Seri Gading akan berjaya ditawan oleh PKR. Haramnya dapat.

Anwar kena buat kerja lebih kuat di Johor. Bukan sebab orang Johor ‘ngok’ dan mengikut sahaja UMNO; tetapi memang mereka kurang percaya dengan temberang Anwar, Azmin, Kak Wan dan PKR. Janji macam-macam. Satu benda pun tak pernah nak tunaikan. Termasuklah Chua Jui Meng yang berjanji ratusan ribu kepada sekolah Cina di Bakri; sampai ke sudah tidak dapat diberikan.

Advertisements

Entry filed under: Anwar Ibrahim Baru?, Reformasi PKR, Strategi Politik PKR. Tags: , , , .

Lynas: Bila ‘Taik’ Pak Lah Bikin Susah BN…. IPP: TPM/MENTERI KEWANGAN TIDAK TERLIBAT?

5 Komen Add your own

  • 1. old man  |  Mei 27, 2011 at 4:57 am

    ya mesti ramai orang-orang yang akan datang dan burung burung disawah turut gumbira dapat makan padi tanpa diganggu karena semua orang-orang disawah telah dicuri untuk diletak dihadapan pentas ceramah

    idup johor

    Balas
  • 2. comolot  |  Mei 27, 2011 at 11:38 am

    johor mmg kubu kuat umno. rata2 yg hard core umno di johor adalah golongan veteran, peneroka yg bersama dgn umno sejak sblm merdeka lagi. jangan la sapa2 brani kutuk umno depan pakcik2 ni..sbb mereka sangat mengenang jasa umno yg byk membantu kehidupan mereka dulu

    cuma yg sedih sikit, perjuangan umno generasi baru ni dah sedikit tersasar..lebih berorientasikan ‘projek’ daripada membela nasib melayu

    psst..tuan tanah gelagatanwar ni org johor ke ?

    Balas
  • 3. Mae  |  Mei 30, 2011 at 12:10 am

    So last week at Corus Paradise, PD was a strategic plan meeting for jelajah Johor. No wonder Chua happily whistling and smiling like a clown but pity DSAI look “tak bermaya”!! And like always Kak Wan is a real good wife!!!

    Balas
  • 4. zzm  |  Mei 30, 2011 at 2:46 pm

    orang Johor tahu sape main buntut..

    Balas
  • 5. nadilah  |  Jun 3, 2011 at 4:51 pm

    ermm teringin jugak nak tgk Anuar ceramah.. semakin kencangkan point-point dia nak cover semua pendedahan nya itu.. Yang penting dengar percaya ? itu belakang kira he he

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Mei 2011
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Capaian Umum

  • 75,311,206 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 145 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • INFOGRAPHIC: THE REAL SIZE OF THE WORLD
    One of the most common maps of the world is in fact, one of the most misleading. The size of countries and continents have been either exaggerated or downplayed. But why is this and what is the real size of the world? Find out the answers from the following infographic by Expedia.Video: The Real Size of the WorldInfographic Sources:1. Mercator projection2. G […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • TRUMP, "THE MOVEMENT", dan Kerajaan Malaysia pada 2050
    President Donald J. Trump. 45th President of The United StatesSempat menonton dan membaca teks ucapan,  Presiden Donald J. Trump sebentar tadi. Ia satu ucapan yang sangat berani dan hebat!Beliau dengan bangga meraikan kejayaan "Movement" beliau dalam menumbangkan Institusi Politik Amerika yang beliau gelar "The Establishment", iaitu kelom […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • Jika Najib "curi" kata Madey, kenapa Raja Saudi lawat?
    Malaysia Chronicles kata whitewash. Tapi Raja Saudi kata di atas.Bukankah cuba dijelas derma adalah bantuan yang mana Msia ditugaskan bantu Saudi membantu ummah?Jika pembangkang tak percaya, samanlah:https://seademon.me/2017/02/27/the-best-time-to-sue-on-the-rm2-6-billion-donation/Mahathir tak percaya sebab dia dulu tak dapat persahabatan Arab dan pelaburan […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • KPDNKK ambil tindakan jika sorok, catut ikan kembung
    PUTRAJAYA – Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) akan mengambil tindakan jika ada pihak yang menyorok ikan kembung atau terlibat dalam aktiviti pencatutan sehingga menyebabkan kenaikan harga ikan itu di seluruh negara. Menterinya, Datuk Seri Hamzah Zainudin berkata, berdasarkan pemerhatian KPDNKK setakat ini, harga ikan ke […]

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • LAPORAN TERKINI DARI NAUTICAL ALIYA
    MEMASUKI hari kelima pelayaran, kapal Nautical Aliya yang membawa pelbagai bentuk bantuan daripada rakyat negara ini kini sudahpun memasuki perairan Myanmar dengan keadaan cuaca dan laut yang baik, ia membantu memudahkan pelayaran.Wakil Perak Today berkata, sekitar jam 11 pagi tadi (waktu Malaysia), Nautical Aliya telah dihampiri Kapal Peninjau Tentera Myanm […]

RSS Musram Rakuman

  • Perlukah Rakyat Sokong Pemimpin Tamak?
    Perlu anda tanya diri anda, apa yang belum diperolehi Tun Dr Mahathir, Tan Sri Muhiyiddin, Datuk Shafie Apadl, Datuk Seri Anwar Ibrahim, dan lain-lain mantan pemimpin Umno? Hanya kematian sahaja belum mereka rasa, manakala semua nikmat dunia mereka sudah rasa dan pernah miliki.Mengapa selepas memiliki semua nikmat dunia melalui Parti Umno, kemudiannya mereka […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Perlukah Rakyat Sokong Pemimpin Tamak?
    Perlu anda tanya diri anda, apa yang belum diperolehi Tun Dr Mahathir, Tan Sri Muhiyiddin, Datuk Shafie Apadl, Datuk Seri Anwar Ibrahim, dan lain-lain mantan pemimpin Umno? Hanya kematian sahaja belum mereka rasa, manakala semua nikmat dunia mereka sudah rasa dan pernah miliki.Mengapa selepas memiliki semua nikmat dunia melalui Parti Umno, kemudiannya mereka […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

%d bloggers like this: