Anwar Yang Semakin Cemas….

Jun 2, 2011 at 4:27 pm 6 comments

Pagi tadi, Anwar telah mengarahkah seluruh pasukan guamannya membentangkan usaha baru – bagi mengenepikan Hakim dalam kes liwatnya. Sebab dan alasan? Kerana memberi ‘judgement’ yang terlalu panjang dan meragukan? Aduhai, sudah sampai tahap mana bangangnya team Anwar kali ini. Cari la cara lain. Siap mengaku pulak tu, hanya mampu menemubual 5 orang saksi setakat ini – walaupun konon di depan media berlagak kononnya mereka akan membawa sesiapa sahaja ke mahkamah, termasuk PM dan isteri.

Anwar ini sudah tidak hati-hati dengan tindakannya sendiri. Apa yang dia cakap; tidak dibuat – dan akhirnya meletakkan kredibiliti diri sendiri ke dalam longkang. Rasanya ramai daripada kita yang sudahpun membaca HUJAH yang disampaikan Hakim dalam kes tersebut. Semuanya diulas dengan mudah dan ringkas. Soal kredibiliti saksi ini adalah persepsi. Sebagai orang yang dituduh; sampai bila pun orang yang DITUDUH tidak akan kelihatan mulia dan berharga. Yang betul – Syeikh Anwar sahaja?

Anwar kena ambil banyak kes yang sedang berlaku di dunia sekarang; termasuk isu dan kes SKANDAL TWITTER AHLI KONGRES AMERIKA bernama Anthony Weiner. Anthony Weiner berani tampil dan membuat penafian. Malahan bersumpah di dalam rancangan Anderson Coopers, CNN. Anwar tak mahu tiru?

Kes Saiful satu hal – video seks satu hal. Sebab itu hari ini, PKR akan mempertingkat serangan di dalam isu pembelian kapal selam dan Altantuyaa.

Ini semua ada kaitan dengan isu liwat yang semakin nak sampai ke penghujung. Arahan ringkas Anwar kepada parti adalah mudah – ‘ Open The Closet – and Chase Najib’. Saifuddin Nasution – yang memang untung nasib politiknya hanya kepada Anwar; terpaksa mengikut sahaja.

Bukan kita tak tahu; Saifuddin sendiri pun dah semakin lemas dengan demand Anwar yang entah hapa-hapa. Sebagai SU Agung parti; arahan Ketua umum dah macam perintah yang tidak boleh dipertikai. Tak perlu periksa dengan Presiden pun. Buat sahaja.

Kita tunggu apa sahaja yang nak Saifuddin ‘Batak’ nak borakkan nanti….

Entry filed under: Anwar Ibrahim Baru?, Kes Liwat, Skandal Seks, Weakest Link in PR. Tags: , , .

IPP: TPM/MENTERI KEWANGAN TIDAK TERLIBAT? Parti Menyambut Kemenangan Erdogan…

6 Komen Add your own

  • 1. Tanpa Nama  |  Jun 3, 2011 at 12:04 pm

    Anwar menggunakan hak nya sebagai manusia bermaruah untuk mengenepikan hakim yang buyers dan tidak berkredibiliti. Sistem kehakiman di Malaysia berada pada tahap yang tidak telus dan meragukan tunduk kepada penguasa. Kes perbicaraan nampak tidak kuat untuk mensabitkan anwar, oleh itu keluar pula isu video seks ketika masa pembubaran DUN Sarawak. Apakah motif sebenarnya? Anda buta dan tak rasa apa-apa? Yang nyata dan jelas Anwar mesti dipenjarakan untuk menyelamatkan pemerintah yang boleh terus berkuasa dan mengaut kekayaan negara ini bersama konco masing-masing semahunya. Termasuk la anda sekali yang ada ‘hidden agenda’, kalau tak kenapa menulis di ruangan ini kalau bukan sekadar omongan kosong saja….

    Balas
    • 2. Tanpa nama juga  |  Jun 8, 2011 at 12:28 pm

      Gunakanlah mata untuk melihat, gunakan otak untuk berfikir..Siapa kita yang pandai sangat menilai..Kalau memang dah betul, mengaku sajalah..jangan nak panjangkan buang masa mahkamah..kan duit rakyat tu. Kalau sungguh tak buat..bersumpah saja lah, habis cerita. Kenapa tak nak bersumpah? Pikir sendirilah.

      Balas
  • 3. nadilah  |  Jun 3, 2011 at 4:54 pm

    Kalau mahkamah dunia boleh di auta kan ..mahkamah akhirat jangan harap…

    Balas
  • 4. halidinordin  |  Jun 6, 2011 at 11:35 am

    betul tu. kalau tak buat kenapa takut sangat !

    Balas
  • 5. huhu  |  Jun 8, 2011 at 10:22 am

    Awat Nuar takut sangat nak bela diri?
    Awat Nuar takut sangat nak tunjuk alibi dia?
    Eh Nuar tu ada alibi ke untuk kes liwat ni?
    Awat Nuar asyik nak TANGGUH kes je?
    Berapa kali lagi Nuar nak TANGGUH?

    Balas
  • 6. Omega  |  Jun 22, 2011 at 12:01 pm

    Anwar kan maksum .. Ha. Ha .. Utk org al juburi je la ..

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Jun 2011
M T W T F S S
« May   Jul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Capaian Umum

  • 75,303,328 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 144 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • 6 BEST FITNESS TRACKERS OF 2016
    The 6 best fitness trackers of 2016By Simon Crisp, New Atlas, 30 November 2016.Many people strap on a fitness tracker or sport swatch to monitor how active they are, and in the hope it will help motivate them if they turn out to be more sloth-like than they'd expected. But which one is going to be right for you? Here New Atlas looks at some of the best […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • Istiqamah dengan Kebenaran
    ISTIQAMAH DENGAN KEBENARANBaru-baru ini, saya dihubungi oleh beberapa individu untuk berjumpa. Atas dasar silaturahim sesama manusia, saya pun sudi untuk berjumpa. Lagipun saya kenal mereka ini.Semasa perjumpaan itu, mereka menyampaikan hajat dan menjemput saya bersama-sama mereka menyertai gerakan "Deklarasi Rakyat" bagi menjatuhkan pemimpin berke […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • Ketika Najib bersama Hadi untuk ummah, Mahathir bersama DAP yang zalim!!!
    Ketika UMNO bersama PAS ketepikan politik demi kemanusiaan kaum Rohingya, Mahathir sebaris dengan DAP yang zalim dan korup untuk jatuhkan kerajaan yg dipimpin orang Islam.Mana Aung Sang Suu Kyi yang disanjung Anwar dan dunia?Padahal mereka anggapnya ular dan bapa ayam. Mana maruahnya????Mereka terang2 akui guna Madey untuk pecahbelahkan Melayu. Video pengaku […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • PANAS BERAPI! APABILA PEMUDA UMNO PULAU PINANG TURUN PADANG UNTUK KEJUTKAN GUAN ENG!
    Steady la Azwan Bro and the gang, bab ini aku sokong korang buat perhimpunan sebab nak lawan Guan Eng dan cara korang buat memang best dan professional dan bukan macam lembaga hitam yang gila glamer dan pakai adik sendiri sampai dapat anak hasil sumbang mahram tu.Teruskan dan Parpukari akan terus sokong Pemuda UMNO Pulau Pinang yang gagah berani, kat bawah n […]

RSS Musram Rakuman

  • Perlukah Rakyat Sokong Pemimpin Tamak?
    Perlu anda tanya diri anda, apa yang belum diperolehi Tun Dr Mahathir, Tan Sri Muhiyiddin, Datuk Shafie Apadl, Datuk Seri Anwar Ibrahim, dan lain-lain mantan pemimpin Umno? Hanya kematian sahaja belum mereka rasa, manakala semua nikmat dunia mereka sudah rasa dan pernah miliki.Mengapa selepas memiliki semua nikmat dunia melalui Parti Umno, kemudiannya mereka […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aspirasi Bangsa

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Perlukah Rakyat Sokong Pemimpin Tamak?
    Perlu anda tanya diri anda, apa yang belum diperolehi Tun Dr Mahathir, Tan Sri Muhiyiddin, Datuk Shafie Apadl, Datuk Seri Anwar Ibrahim, dan lain-lain mantan pemimpin Umno? Hanya kematian sahaja belum mereka rasa, manakala semua nikmat dunia mereka sudah rasa dan pernah miliki.Mengapa selepas memiliki semua nikmat dunia melalui Parti Umno, kemudiannya mereka […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

%d bloggers like this: