Anwar Gelabah Video Baru!!!

Oktober 11, 2011 at 1:10 am 10 comments

Pagi ini, pejabat PKR di Tropicana macam dilanda ribut + tsunami + gempa bumi. Kecoh. Satu opis diarah datang awal disebabkan ada taklimat khas mengenai kaedah mengenepikan rakaman video terbaru yang dikeluarkan oleh Papa Gomo dan Parpu Kari. N Surendran dan Latheefa Koya adalah antara orang terawal yang dipanggil mengadap. Tajuk perbincangan adalah ‘damage control’ kepada apa yang sedang berlaku di laman alternatif.

Kebanyakan circle Anwar percaya bahawa video terbaru ini turut disupply oleh tuan yang sama. Eskay. Modus operandi pun sama. Gaya pun sama. Kaedah pun sama. Semua ini memang bertujuan untuk mengugut Anwar bagi mendapatkan lebih banyak wang. Itu sahaja.

Namun seorang yang ternama dalam kem Anwar – menyatakan bagaimana ini akan menjadi ‘the end’ kepada perjuangan Anwar. Tidak ada lagi kredibiliti. Hancur berkecai. Berderai.

Khabarnya, berdasarkan rekod diari di Pejabat – yang biasanya akan ‘synchronize’ dengan diari peribadi Anwar – mencatatkan kebenaran bahawa pada tarikh yang tersebut; Anwar memang block untuk satu lawatan ke Thailand. Kantoi?

Anwar perlu mencari jalan baru bagi menafikan itu adalah dirinya.

Kalau ikut kepada gerak geri – menurut kalangan pimpinan PKR yang menonton rakaman di tersebut di Subang Jaya pagi ini…memang benar; itu adalah Anwar.

Gambar kata ya. Rekod diari kata ya. Kawan-kawan kata ya. Apa lagi?

Surendran dan Latheefa Koya diarah berbincang untuk mencari kaedah menghentikan perkara ini.

Yang lebih rosak – katanya, Kak Wan sudah mula histeria dengan video yang terbaru ini. Kacau nampaknya rumah tangga boss lama aku ni. Kacau.

Advertisements

Entry filed under: Anwar Ibrahim Baru?, Reformasi PKR, Skandal Seks, Strategi Politik PKR, Weakest Link in PR. Tags: , , , .

Musuh OMO dilantik syarikat di Amerika Syarikat? N Surendran Sahaja Harapan Anwar Sekarang…

10 Komen Add your own

  • 1. Kelentong Pandai  |  Oktober 11, 2011 at 2:07 am

    Gomo kau ni macam KGB la, kalau boleh cari info dari mana Anwar Alkonek dpt financial aid . Nampak sanat duit dia melimpah ruah, entah dia songlap duit kerajaan mas ajadi finance minister dulu kot

    Balas
  • 2. aljuburi  |  Oktober 11, 2011 at 8:40 am

    Anwar Ibrahim ur finished… u are the one who create ur problem and point to others.

    Balas
  • 3. Pak Pandir Jr  |  Oktober 11, 2011 at 6:48 pm

    ..kalau aktor pakai ‘parang bengkok’ yg sama maka 99.99 % adalah Anuwar..

    Balas
    • 4. bos  |  Oktober 11, 2011 at 10:25 pm

      mati pucuk pun dah 7 inci

      kalau tak mati pucuk aku rasa mau 18 inci !!!!

      Teringat aku satu lelucon

      “seorang janda ditangkap berkhalwat dengan bangla,

      Jiran (wanita) : Agak tak ada jantan melayu lagi ke???

      Wanita yang ditangkap :IEngkau apa tahu, tidor je dah 6 inci , cuba kau bayangkan kalau bangun !!!

      Jiran (wanita) : ye ke ?????????

      Wanita yang ditangkap : Itulah engkau, belum rasa belum tahu …

      Jiran (wanita) : tersipu sipu lalu pergi …

      Balas
  • 5. Dr.Dre  |  Oktober 12, 2011 at 8:17 am

    So what? Semua orang ada ceritanye sendiri, U kepoh buat apa?
    tada kerja lain ke? baik u kerja kuat cari duit untuk family ke, bini ke, makwe, Kalau u sendiri tak ada orang biak simpan sampai tua nanti. mak bapak hantar pergi sekolah bukan untuk jaga tepi kain orang.
    U pun sam jugak, mesti ada cerita jugak. Tapi u pengecut macam pro BN blogger lain bukan macam RPK.

    Balas
  • 6. Sotong  |  Oktober 14, 2011 at 7:20 pm

    Baik luu buat blog orang naik haji dari luu fitnah orang. Tahu tak luu ni haram duduk d muka bumi ALLAH SWT ini…

    Balas
    • 7. Zainol Memali  |  Oktober 20, 2011 at 6:52 pm

      Apa yang you merepek ni sotong? cubalah fikir, siapa didunia ni yang tak fitnah DSAI, siapa didunia ni yang tak berkonspirasi nak jatuhkan DSAI? semua orang kan? habis DSAI sorang lah yang betul dan baik, semua orang lain tu jahat? gila ka apa

      Balas
  • 8. azmi  |  Oktober 27, 2011 at 7:11 am

    woi sotong suruh la itu anwar pergi haji duit dia banyak tuh. awat nwar tak pergi haji. kalu ikut ustaz orang yang mampu tapi tak pergi haji matinya umpama mati yahudi dan nasrani.

    Balas
    • 9. Tanpa Nama  |  November 9, 2011 at 6:04 pm

      Betui! Betui! Betui! Nape dia x nak pegi haji, yek? Fikir2kan la..

      Balas
    • 10. zeeta  |  November 9, 2011 at 6:08 pm

      Betui3x! nape ye dia x nak tunaikan haji? Fikir2 kan lee..

      Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Oktober 2011
I S R K J S A
« Sep   Nov »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Capaian Umum

  • 75,318,090 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 145 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • 15 OF THE WORLD'S LONGEST BRIDGES
    15 of the world's longest bridgesBy Matt Hickman, Mother Nature Network, 21 June 2017.You've got to hand it to China.Over the last decade, the Middle Kingdom has proven itself to be the length-obsessed kingdom when it comes to bridge building. Just 10 years ago, China's presence in the ranking of the world's longest bridges was minimal. T […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • TRUMP, "THE MOVEMENT", dan Kerajaan Malaysia pada 2050
    President Donald J. Trump. 45th President of The United StatesSempat menonton dan membaca teks ucapan,  Presiden Donald J. Trump sebentar tadi. Ia satu ucapan yang sangat berani dan hebat!Beliau dengan bangga meraikan kejayaan "Movement" beliau dalam menumbangkan Institusi Politik Amerika yang beliau gelar "The Establishment", iaitu kelom […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • Orang kg perlu tahu DOJ wayang tamil Madey khianati negara
    Scrip writer: Clare RewcastleLeading Actor: KhairuddinSupporting Actor: Matthias ChangSupporting Actress: Loretta LynchProducer: Mahathir-SorosDirector: ? (Mystery)Semua ini berdasarkan complainant yg mana sesiapa pun boleh buat complainant.COMPLAINANT ADALAH KHAIRUDDIN ABU HASSAN DAN DIBANTU MATTHIAS CHANG.Sepatut kita sedar bahawa bukan Najib atau Rosmah y […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Kuala Lumpur Jadi Tuan Rumah Sukan SEA Kali Keenam
    TAHUN 2017 menjadi detik sejarah buat Malaysia apabila Kuala Lumpur menjadi tuan rumah bagi penganjuran Sukan SEA yang akan berlangsung mulai 19 hingga 31 Ogos dan Sukan Para Asean bermula 17 hingga 23 September. Malaysia memilih tema ‘Bangkit Bersama’ dengan menggunakan maskot yang diberi nama ‘Rimau’ dipilih bersandarkan kepada kekuatan spesies harimau tem […]

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • PANAS BERAPI! GAMBAR ROSMAH KHATAM QURAN PASTI AKAN BUATKAN PARA HATERS KEPANASAN!
    Walau beliau dihina dan dicerca dengan pelbagai tohmahan namun tanggungjawab beliau terhadap Allah tetap beliau laksanakan. Ini adalah gambar sekitar majlis khatam Quran Datin Seri Rosmah.Kepada yang menuduh beliau macam-macam cuba anda cerminkan diri anda, apakah anda bersih dan maksum? Sudah berkali beliau jawab tohamahan yang dilempar terhadap beliau teta […]

RSS Musram Rakuman

  • Kerjaan BN Sabah- Sudah Mantap: Mengapa Perlu Ubah?
    Perjuangan parti Warisan Sabah, kononnya mahu kerajaan negeri yang kuat, supaya kerajaan pusat mendengar suara rakyat Sabah. Sejak tahun 2004, kerajaan negeri Sabah adalah kerajaan terkuat di negara ini, selepas negeri Sarawak. Jadi mengapa mahu mencari lagi kerajaan negeri yang kuat???Terlupa kah Datuk Shafie Apdal, bahawa Sabah dan Sarawak merupakan simpan […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Kerjaan BN Sabah- Sudah Mantap: Mengapa Perlu Ubah?
    Perjuangan parti Warisan Sabah, kononnya mahu kerajaan negeri yang kuat, supaya kerajaan pusat mendengar suara rakyat Sabah. Sejak tahun 2004, kerajaan negeri Sabah adalah kerajaan terkuat di negara ini, selepas negeri Sarawak. Jadi mengapa mahu mencari lagi kerajaan negeri yang kuat???Terlupa kah Datuk Shafie Apdal, bahawa Sabah dan Sarawak merupakan simpan […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

Paling Popular

  • Tiada

%d bloggers like this: