Ramai AHLI PAS Kecewa Cara PKR

Februari 26, 2012 at 12:44 am 4 comments

Ramai juga ahli PAS yang hadir ke Majlis Penerangan di Sri Gombak berasa kecewa dan dipermainkan oleh petugas PKR. Sudah diingatkan oleh pimpinan PAS Gombak; tidak perlu ada sebarang muzik dan arahan untuk berdiri ketika Anwar sampai ke dewan ceramah. Ahli PAS kebanyakannya tidak selesa dengan layanan luar biasa istimewa sejak Anwar dikatakan bebas daripada tuduhan sodomi ini.

Ramai ahli PAS tak berapa setuju untuk memainkan lagu Scorpion, ‘Wind of Change’ sepanjang Anwar masuk ke dalam dewan. Pertama, PAS tidak selesa dengan penggunaan lagu yang entah tidak tahu apa asal usulnya. Kedua, mereka juga tak setuju Anwar perlu dilayan sebagai seorang ulama’ dalam majlis yang sedemikian sifatnya. Kalau diperhatikan, ratusan mereka yang berkopiah putih beransur meninggalkan majlis selepas Anwar tiba. Mereka tak boleh terima kaedah MENDEWAKAN Anwar sampai demikian rupa.

Apa yang berlaku sama sekali membayangkan bahawa PKR tidak ambil berat dengan rintihan orang PAS. Rakaman kaedah MENDEWAKAN Anwar ini boleh dilihat di dalam mobtv. Ianya jelas membayangkan teknik ‘pop-culture’ diperlukan bagi meletakkan Anwar sebagai ikon.

http://www.mobtv.my/talkshow-849.html

Walaupun majlis sama dihadiri oleh ramai penyokong PAS, ustaz, ustazah, agamawan – Anwar tak peduli; dia tetap mahukan sesuatu yang boleh meletakkan dirinya sebagai IKON kepada majlis tersebut.

Ramai ahli PAS rasa tak puas hati. Selepas berdoa dan sebagainya, apa perlunya lagu Scorpion dimainkan dengan kuat dan seakan menghina kehadiran guru-guru agama. Kalau macam ini cara PKR layan PAS; mereka kecewa dan amat kecil hati.

Penjelasan Anwar, Md Nor Manuty – mengenai isu Israel juga tidak jelas. Banyak yang masih menjadi tanda tanya.

About these ads

Entry filed under: Pilihan Raya Umum 13, Reformasi PKR, Strategi Politik PKR, Weakest Link in PR. Tags: , , .

Merit? Serius Bro? Latest: Nurul Izzah PINDAH Kelana Jaya!

4 Komen Add your own

  • 1. Pooki Mak  |  Februari 26, 2012 at 2:30 am

    Homo cun selaku anggota unit amal PAS ni memang tau pun PAS ni diperkudakan dan ditunggang oleh sayangku.

    Balas
  • 2. kialjr65.com  |  Februari 27, 2012 at 9:26 am

    Reblogged this on KUkial_Jr@com.

    Balas
  • 3. Hemi Sfera  |  Februari 27, 2012 at 5:38 pm

    Ahli PAS kecewa pun…tapi still duk sokong, still duk bela…nak buat apa? Takut Anwar ke takut Nik Aziz?

    Balas
  • 4. Pooki Mak  |  Februari 27, 2012 at 10:08 pm

    Kalau kecewa tinggalkan saja.Jangan jadi bodoh bontoti je walaupun dah tak sehaluan.

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Februari 2012
I S R K J S A
« Jan   Mac »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Capaian Umum

  • 44,267,322 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 122 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • INFOGRAPHIC: A TOXIC RELATIONSHIP BETWEEN MAN AND HIS MOBILE
    By now, everyone is aware of the electronic waste (e-waste) we produce and their impact on the planet. Once our great gadgets that we have come to rely on become obsolete, they end up as garbage at landfills where they become part of a growing environmental concern. As the following infographic shows, more that 140 million mobile phones end up in landfills e […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • Benar Janji Allah
    Benar janji Allah, Yang Hak pasti mengatasi Yang Bathil.   Berkat doa, istiqamah dan sabar selama 6 tahun, saya bersyukur ke hadrat Ilahi dengan keputusan Mahkamah hari ini yang memihak pada saya.Saya dan keluarga menghormati keputusan Mahkamah hari ini.Kebenaran ini penting dan amat bermakna buat saya dan seluruh keluarga saya.Yang pasti, saya dan keluarga […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Dia Hendak Mandi Di Rumah MB…
    mazidulakmal.com – Kira-kira jam 3.30 petang tadi, saya dihubungi oleh lelaki berusia 28 tahun. “Saya terbaca status facebook encik Mazidul mengenai cadangan untuk rakyat mandi di rumah Menteri Besar, MB Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim. Jomlah!,” pelawanya. Lalu saya bergegas ke Shah Alam untuk menyaksikan tindakan nekad pekerja syarikat swasta itu. Jam 3.5 […]

RSS Perak Today

  • Pas yakin hudud di Kelantan jadi kenyataan
    KEMAMAN – Pas yakin pelaksanaan hukum hudud di Kelantan bakal menjadi kenyataan berdasarkan maklum balas serta kenyataan positif secara terbuka tentang perkara itu daripada pelbagai pihak termasuk kepimpinan tertinggi Umno. Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, hasrat kerajaan Kelantan untuk melaksanakan hukum hudud itu turut mendapat maklum bal […]

RSS Laman Izzs

  • ISTERI MENGAMUK SUAMI CURANG PART 3; Akhirnya Semuanya Terbongkar!!!?
    Macam- macam rupanya cara manusia mencari publisiti.Rupanya segala yang terjadi adalah sebuah lakonan bersempena menyambut kehadiran bulan April atau lebih dikenali sebagai April Fool's.Segalanya dibongkar oleh halaman facebook APT;(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s) […]

RSS Musram Rakuman

  • Salah Satu Perjuangan Karpal: Anwar Dijatuhi Penjara 5 Tahun
    Mahkamah Rayuan  memutuskan kenyataan Datuk Seri Anwar Ibrahim dari kandang tertuduh dalam pembelaan beliau bagi pertuduhan liwat hanya penafian semata-mata.Penghakiman disiniMahkamah itu juga memutuskan penafian Anwar itu tidak menimbulkan sebarang keraguan dan menjadikan pembelaannya berwibawa yang boleh menjejaskan keterangan pihak pendakwa terhadap tertu […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Pemilihan PKR : Calon Lawan MB Khalid Dakwa Diugut
      Dua pegawai kanan Pejabat MB Selangor dituduh membuat ugutan terhadap bekas Ahli Parlimen Kapar S.Manikavasagam bersabit pemilihan PKR cabang Kuala Selangor pada minggu depan.   Ugutan itu dibuat susulan keengganan Manikavasagam untuk memberi laluan kepada Khalid mengekalkan jawatan sebagai Ketua Cabang Kuala Selangor.   Manikavasagam berkata dua pegawai b […]

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Salah Satu Perjuangan Karpal: Anwar Dijatuhi Penjara 5 Tahun
    Mahkamah Rayuan  memutuskan kenyataan Datuk Seri Anwar Ibrahim dari kandang tertuduh dalam pembelaan beliau bagi pertuduhan liwat hanya penafian semata-mata.Penghakiman disiniMahkamah itu juga memutuskan penafian Anwar itu tidak menimbulkan sebarang keraguan dan menjadikan pembelaannya berwibawa yang boleh menjejaskan keterangan pihak pendakwa terhadap tertu […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 122 other followers

%d bloggers like this: