Archive for Mac 24, 2012

Azmin BERANG Dengan Perangai MB

Marah betul Azmin tadi. Sampai ada yang kena tengking buta-buta sahaja di Pusat Khidmat Wakil Rakyat. Pak Cik yang datang nak minta Azmin bantu jelaskan bil elektrik tertunggak termenung panjang. Sudahlah mahu bantuan. Kena tengking lagi. Angin ribut. Pak Cik tu nyata salah timing. Almaklum, Jumaat memang hari Azmin servis rakyat. Tak ramai pun yang datang. Ala kadar sahaja.

Azmin naik angin pagi tadi di atas kedegilan Pejabat Menteri Besar menukar design 4 tahun kerajaan Selangor memerintah. Azmin pernah nyatakan kepaa Faekah, perlu siarkan semua gambar pemimpin PR di Selangor. Jangan guna gambar MB seorang. Faekah sudah jelaskan kepada MB. Tapi beberapa penasihat MB mahu guna gambar yang sama. Gambar MB duduk seorang diri di samping perutnya yang buncit.

Azmin naik angin kerana design yang dihantar oleh PKR Pusat lain rupanya. Design yang dibantu oleh Radin, staff HQ – cukup berbeza. Gambar ramai-ramai. Termasuk ada Azmin. Ada Ronnie. Ada Dr Rani. Ada Khalid Samad. Gambar ramai-ramai. Bukan gambar MB seorang.

‘Apa dia ingat dia seorang yang jaga Selangor? Apa dia ingat perut dia cantik sangat? Apa dia ingat, kalau guna gambar dia seorang – boleh menang Selangor?’. Demikian bunyi panggilan telefon Azmin kepada seorang Ketua Cabang di Selangor. ‘BASTARD’, kata Azmin lagi.

Azmin selalu tekankan tentang menjaga hati semua pihak. Branding ala Najib Tun Razak yang Khalid Ibrahim bawa ini boleh makan diri kata Azmin.

Entahlah, nampaknya angin monsun Azmin terhadap Khalid Ibrahim ini tak akan habis.

Azmin memang mencarut setiap kali tengok gambar Khalid Ibrahim tersengih macam kerang busuk.

Continue Reading Mac 24, 2012 at 1:32 am 1 komen


Mac 2012
I S R K J S A
« Feb   Apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Capaian Umum

  • 44,064,099 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 121 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • 8 BIZARRE CASES OF INTERNET SEARCHES USED AS EVIDENCE
    8 Bizarre Cases of Internet Searches Used as Evidence By Grace Murano, Oddee, 15 April 2014.Watch out! What you Google can and will be used against you in the court of law.1. The man who killed his wife after asking Google if it's okay to kill herImage sourceGoogle needs to update its search functions so that when someone asks whether it's alright […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • Benar Janji Allah
    Benar janji Allah, Yang Hak pasti mengatasi Yang Bathil.   Berkat doa, istiqamah dan sabar selama 6 tahun, saya bersyukur ke hadrat Ilahi dengan keputusan Mahkamah hari ini yang memihak pada saya.Saya dan keluarga menghormati keputusan Mahkamah hari ini.Kebenaran ini penting dan amat bermakna buat saya dan seluruh keluarga saya.Yang pasti, saya dan keluarga […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • Hangpa berdemo, peruntukan SUARAM kebas
    Bukti bukti yang dilampirkan semenjak tahun 2012 langsung tidak disiasat malahan tiada sebarang tangkapan atau tindakan yang dibuat keatas individu yang menerima dana asing ini semenjak 1998 yang diakui sendiri oleh pihak SUARAM. SUARAM adalah sebuah syarikat. Ianya ditubuhkan untuk menyalurkan dana dana kepada parti yang dikehendakinya iaitu PKR, Jadi PKR t […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Anwar Zalim Permainkan Perasaan Anak Kapten Zaharie
    mazidulakmal.com – 5 April lalu, majalah Southern Weekly memaparkan dakwaan kononnya, jika menjadi Perdana Menteri, Anwar Ibrahim mampu menyelesaikan isu kehilangan pesawat MAS MH370 dalam tempoh satu saat. Sebaik terbaca kenyataan dipetik oleh media utama dan alternatif, sesaat kemudian tercetus soalan di benak fikiran. Satu lagi kelentong Anwar? Begini hur […]

RSS Perak Today

  • ‘Tunnel a short-term measure’
    TEMPORARY MODIFICATION: It will replenish water supply in Langat, Cheras Batu 11 and Bukit Tampoi plants CYBERJAYA: A MITIGATION plan to end the water crisis in at least some major parts of the Klang Valley is under way, as the Federal Government mulls ways to end the problem. Pahang-Selangor Raw Water Transfer Project (Tunnel) director [...]

RSS Laman Izzs

  • ISTERI MENGAMUK SUAMI CURANG PART 3; Akhirnya Semuanya Terbongkar!!!?
    Macam- macam rupanya cara manusia mencari publisiti.Rupanya segala yang terjadi adalah sebuah lakonan bersempena menyambut kehadiran bulan April atau lebih dikenali sebagai April Fool's.Segalanya dibongkar oleh halaman facebook APT;(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s) […]

RSS Parpu Kari

  • PANAS BERAPI! SINDIKET PUSAT TAHFIZ SUDAH KEMBALI???
    Tahniah Perak Today kerana anda telah mengutarakan satu isu yang sudah lama menghantui kita semua selama ini, Aku nak cerita pasal Pusat  Tahfiz yang telah diexpose oleh Mazidul dan beberapa akhbar lain. Dah lama senyap kan? Ingatkan dah habis. Oh tidak, aku letak artikel Mazidul kat sini untuk ingatkan kembali sindiket ini:Alhamdulillah, saya panjatkan kesy […]

RSS Musram Rakuman

  • Hukum Hudud Kelantan: Pakatan Rakyat Bakal Berpecah
    JIKA benarlah PAS serius untuk membentangkan usul di Dewan Rakyat Jun ini secara bersendirian berhubung pelaksanaan Hukum Hudud Di Kelantan; kemungkinan besar tindakan itu akan menghancurkan pakatan longar Pakatan Rakyat. Pakatan Rakyat adalah terdiri daripada Parti DAP, PKR dan PAS.Pakatan tiga parti itu sebenarnya wujud selepas PRU-12 dan sehingga kini tid […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • PEMILIHAN PKR: CALON PRESIDEN DILARANG MENGADU KEPADA MEDIA
      Calon Presiden akan kehilangan kelayakan bertanding sekiranya menghubungi media untuk mengadu perselisihan dalam pemilihan PKR. PETALING JAYA -APR 11: Calon-calon pemilihan PKR di semua peringkat diingatkan supaya menjaga tindak-tanduk sepanjang tempoh berkempen atau berdepan hukuman penarikan kelayakan bertanding. Dalam satu sidang media hari ini, Pengeru […]

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Hukum Hudud Kelantan: Pakatan Rakyat Bakal Berpecah
    JIKA benarlah PAS serius untuk membentangkan usul di Dewan Rakyat Jun ini secara bersendirian berhubung pelaksanaan Hukum Hudud Di Kelantan; kemungkinan besar tindakan itu akan menghancurkan pakatan longar Pakatan Rakyat. Pakatan Rakyat adalah terdiri daripada Parti DAP, PKR dan PAS.Pakatan tiga parti itu sebenarnya wujud selepas PRU-12 dan sehingga kini tid […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 121 other followers