Projek DATUM JELATEK – JERANGKAP SAMAR Untuk Azmin?

Oktober 18, 2012 at 1:21 pm 2 comments

Tahniah kepada PKNS Property yang akhirnya merasmikan PROJEK DATUM JELATEK yang sudah tertangguh agak lama. Almaklum, di kalangan pemimpin PKR sendiri masih tertanya-tanya tentang SIAPA yang mendapat habuan yang paling mewah. Banyaklah nama disebut. Tapi antara yang dikatakan paling INFLUENTIAL adalah YB Bukit Antarabangsa dan YB Hulu Klang. Amaun? Boleh tahan.

Ini juga adalah antara senjata yang ada di dalam tangan Faekah. Semua details ada. Tarikh. Bank statement. Tinggal nak reveal sahaja.

Sebab itu, sejujurnya, Azmin patut diam sahaja – dan mula CIUM tangan MB Selangor. Baik buat cepat-cepat.

Dibuatnya segala macam perincian ini dicampak di Taman Melawati, Hulu Klang, Bukit Antarabangsa, Ukay Perdana, Gombak Setia; peluang Azmin untuk menang di GOMBAK akan terpadam. Kalau BN nak kalah pun, sebab letak KUDA SAKIT sebagai calon. Kalau letak KUDA SIHAT, insya’Allah menang mudah.

Datuk Jelatek ini bukan projek murah-murahan. Projek MAHAL. Projek ELIT. Projek MEGA. Projek PILIHANRAYA.

Kalau dah kebetulan besar dan transparen, apa kata – PKNS Property senaraikan mereka-mereka yang mendapat kepentingan daripada projek ini. Berapa amaun? Bila bayar?

Kalau menurut perancangan awal, DATUM JELATEK ini memang dirasmikan untuk projek PILIHANRAYA. Secara kebetulan Azmin banyak ‘say’ dalam projek khas ini.

Satu ingatan kawan-kawan kepada Azmin; MB is WATCHING your steps bro! Jangan tersungkur.

One of the flagship developments of PKNS, Datum Jelatek will be a Green  Building Index (GBI) Platinum certified development and is targeted for  completion in 2016 at a development cost of more than RM700 million  (USD234 million). This high value development sits not only along the  Light Rail Transport (LRT) line and is served directly by the Jelatek  LRT station where a 7-minute’s train ride will take you to the iconic  Petronas Twin Towers and KLCC in the heart of the city. Datum Jelatek is also only a minute’s drive from the Ampang-Kuala Lumpur Elevated  Highway and five minutes from the Duta-Ulu Kelang Expressway.  Accessibility cannot be more convenient.

USD234 JUTA. Kalau 10 % dah berapa tu bro!

About these ads

Entry filed under: Pakatan Rakyat, PRU 13, Tan Sri Khalid. Tags: , , , , , , .

Perbankan Singapura Bantu Pakatan Rakyat??? Dewa Melayu, Tokong Cina

2 Komen Add your own

  • 1. shams  |  Oktober 19, 2012 at 2:44 pm

    nie semua salah UMNO ;LOL

    Balas
  • 2. survive  |  Disember 18, 2012 at 2:24 am

    Heya i am for the first time here. I came across this board and I
    find It truly useful & it helped me out a lot.
    I hope to give something back and aid others like you helped
    me.

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Oktober 2012
I S R K J S A
« Sep   Nov »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Capaian Umum

  • 60,608,844 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 129 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • 5 WAYS THAT HIGH TECH PERSONAL WEARABLES WILL CHANGE YOUR LIFE
    5 Ways That High Tech Personal Wearables Will Change Your LifeBy Rob Nightingale, Make Use Of, 26 February 2015.Earlier this year, Google Chairman Eric Schmidt described his vision of the ‘disappearance of the Internet,’ in the near future. Schmidt’s comments at the World Economic Forum in Davos, Switzerland may sound like science fiction to some, but for th […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • Pasca Sabitan: Cukup sekadar di Mahkamah
    Assalammualaikum dan Salam SejahteraFakta Kes1.    Saya sebagai Pengadu telah membuat Laporan Polis pada tahun 2008.2.    Susulan daripada Laporan Polis terbabit DSAI telah pun dituduh dan kemudiannya disabitkan, sebagaimana pertuduhan di peringkat Mahkamah Rayuan dan Mahkamah Persekutuan.3.    Saya telah pun memberikan keterangan secara bersumpah di Mahkama […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • Anwar dah tentu lepaskan jawatan MP PPauh, Siapa ganti Anwar?
    Hari ini adalah hari terakhir Anwar untuk bebas sebelum jawatan ahli Parlimen luput. Ini semua boleh dielakkan jika dia dapat pengampunan. Masa hari ketiga sebaik SIvarasa keluar dari berjumpa dengannya, dia telah kata melalui SIvarasa agen CIA bahawa dia tak akan minta ampun.Lagi 10 hari, tarikh pulihanraya akan diumumkan. Persoalnnya dengan keadarbalah dal […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

RSS Perak Today

  • ‘Saya baik-baik saja’
    Acara Brit Awards 2015 yang berlangsung di The O2 Arena, London malam kelmarin waktu tempatan mencetus perhatian ramai apabila penghibur tersohor Madonna terjatuh dari tangga pentas ketika menyanyikan lagu Living For Love. Terjatuh dalam keadaan telentang dari ketinggian empat anak tangga pastinya menyakitkan, namun Madonna tetap profesional dan seakan-akan […]

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • PANAS! WAHAI MENTERI UMNO KALAU BODOH TOLONG JANGAN BUKAK MULUT YA! MOHON TERASA
    YB BANDUAN(zul4kulim.blogspot.com)Salam 2 all.Saya agak pelik kenapa beberapa pemimpin Kerajaan kelihatan terlalu apologetik dan melatah dengan begitu cepat apabila ada suara sumbang mendesak Anwar dibenarkan hadir sidang Parlimen yang dijadualkan bermula pada 09 Mac ini.Pelbagai kenyataan dikeluarkan daripada termasuk daripada Timbalan Menteri KDN yang berj […]

RSS Musram Rakuman

  • Suspek Pembunuh Gadis Keningau Ditangkap
    SUSPEK pembunuh sadis di Keningau, pada isnin berjaya ditangkap. Suspek merupakan penjaga malam pejabat daerah itu berumur dalam lingkungan 30 tahun.Seorang perempuan Tator yang mempunyai kedai fotokopi di tingkat atas bangunan itu, turut juga ditahan. Wanita itu dikatakan sebagai dalang utama.Menurut saksi mata, wanita tator itu, dilihat turun tergesa antar […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Idris Jala : It’s Not All Doom And Gloom
    We must be prepared to face challenges and shocks. This is the test of our resilience   I was recently invited to speak at a CEO’s Luncheon hosted by The Economist on the current state of our economy.   My message to the room of senior analysts and fund managers was clear. We are on ...

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Spot The Blogger

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Suspek Pembunuh Gadis Keningau Ditangkap
    SUSPEK pembunuh sadis di Keningau, pada isnin berjaya ditangkap. Suspek merupakan penjaga malam pejabat daerah itu berumur dalam lingkungan 30 tahun.Seorang perempuan Tator yang mempunyai kedai fotokopi di tingkat atas bangunan itu, turut juga ditahan. Wanita itu dikatakan sebagai dalang utama.Menurut saksi mata, wanita tator itu, dilihat turun tergesa antar […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

RSS Spot The Bloggers


Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 129 other followers

%d bloggers like this: