SENARAI CALON PKR 2013 – APA BEZA DENGAN 2008?

April 13, 2013 at 4:44 pm 2 comments

Rujukan Kod Kawasan Calon
PRU12/P 092 P 092 SABAK BERNAM BADRULAMIN BIN BAHRON
PRU12/P 094 P 094 HULU SELANGOR ZAINAL ABIDIN BIN AHMAD
PRU12/P 097 P 097 SELAYANG WILLIAM LEONG JEE KEEN
PRU12/P 098 P 098 GOMBAK MOHAMED AZMIN BIN ALI
PRU12/P 099 P 099 AMPANG ZURAIDA BINTI KAMARUDDIN
PRU12/P 100 P 100 PANDAN SYED SHAHIR BIN SYED MOHAMUD
PRU12/P 104 P 104 KELANA JAYA GWO-BURNE LOH
PRU12/P 105 P 105 PETALING JAYA SELATAN HEE LOY SIAN
PRU12/P 107 P 107 SUBANG SIVARASA A / L K. RASIAH
PRU12/P 109 P 109 KAPAR MANIKAVASAGAM A / L SUNDARAM
PRU12/P 112 P 112 KUALA LANGAT ABDULLAH SANI BIN ABDUL HAMID
PRU12/N 07 N 07 BATANG KALI MOHD NASHRUDDIN BIN ABD AZIZ
PRU12/N 09 N 09 PERMATANG MAZLAN BIN HASSAN
PRU12/N 10 N 10 BUKIT MELAWATI MUTHIAH A / L MARIA PILLAY
PRU12/N 11 N 11 IJOK ABD KHALID BIN IBRAHIM
PRU12/N 13 N 13 KUANG BADRULAMIN BIN BAHRON
PRU12/N 14 N 14 RAWANG GAN PEI NEI
PRU12/N 16 N 16 BATU CAVES AMIRUDIN BIN SHARI
PRU12/N 19 N 19 BUKIT ANTARABANGSA MOHAMED AZMIN BIN ALI
PRU12/N 24 N 24 SEMENYIH ARUTCHELVAN A/L SUBRAMANIAMS
PRU12/N 25 N 25 KAJANG LEE KIM SIN
PRU12/N 32 N 32 SERI SETIA NIK NAZMI BIN NIK AHMAD
PRU12/N 33 N 33 TAMAN MEDAN HANIZA BINTI MOHAMED TALHA
PRU12/N 37 N 37 BUKIT LANJAN WONG KEAT PING
PRU12/N 39 N 39 KOTA DAMANSARA DR. MOHD NASIR BIN HASHIM
PRU12/N 40 N 40 KOTA ANGGERIK YAAKOB BIN SAPARI
PRU12/N 41 N 41 BATU TIGA RODZIAH BINTI ISMAIL
PRU12/N 43 N 43 SEMENTA SUZAIMI BIN SALAM
PRU12/N 46 N 46 PELABUHAN KLANG BADRUL HISHAM BIN ABDULLAH
PRU12/N 49 N 49 SERI ANDALAS XAVIER JAYAKUMAR A / L ARULANANDAM
PRU12/N 50 N 50 SRI MUDA MAT SHUHAIMI BIN SHAFIEI
PRU12/N 55 N 55 DENGKIL ISHAMMUDIN BIN ISMAIL

Malam esok senarai penuh PKR Selangor akan diumumkan. Menurut seorang teman di HQ, sesi lobi melobi menjadi sangat hebat. Ada yang menggunakan kabel Azmin. Ada yang menggunakan kabel Azmin. Ada yang menggunakan kabel Ketua Umum straight. Macam-macam style.

Setakat ini, yang dikatakan akan gugur tidak ramai. Tapi akan ada kejutan.

Tumpuan akan diberikan kepada beberapa kerusi yang dianggap strategik dan boleh membawa kemenangan. Kuasa VETO Ketua Umum tidak boleh dinafikan oleh sesiapa sekalipun.

Senarai akhir Ketua Umum belum finalized. Banyak perubahan. Azmin antara insan yang paling rapat dengan Ketua Umum dalam menentukan senarai akhir Selangor.senarai calon selangor

Advertisements

Entry filed under: ANWAR IBRAHIM, Dato Seri Anwar Ibrahim, Pakatan Rakyat, PKR, PRU 13. Tags: , , , , , .

Kenyataan 215 Khalid Ibrahim Buat Anwar MENGAMUK! Senarai Syarikat DAP/PAP Yang Beri Cuti Kepada Kakitangan Malaysia Yang Nak Mengundi PR

2 Komen Add your own

  • […] Sumber: Gelagat Anwar […]

    Balas
  • 2. Jokiden  |  April 14, 2013 at 12:27 pm

    Bena atau poster untuk mengumumkan senarai penuh atau senarai sipi-sipi ini hanya gimik Nuar Brahim sahaja. Kononnya bila ada majlis nak mengumumkan senarai calun, maka akan berduyun-duyunlah pendengar datang. Namun itu semua tipu je.

    Bila orang dah ramai datang, maka merekapun berceramahlah maki hamun, last-last hanya seorang dua nama calun diumumknan untuk menyejukkan hati pendengar.

    Ini sudah berlaku dibanyak tempat dan strategi ini berjaya. Kalau tidak menipu bukanlah Nuar namanya.

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


April 2013
M T W T F S S
« Mar   May »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Capaian Umum

  • 75,314,591 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 145 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • 5 WORLD’S DEADLIEST VOLCANOES…AND WHY THEY’RE SO DANGEROUS
    The world’s five deadliest volcanoes…and why they’re so dangerousBy Matthew Blackett, The Conversation, 19 April 2017.An eruption of Mount Etna recently caught out some BBC journalists who were filming there. The footage was extraordinary and highlighted the hazards volcanoes pose to humans and society.Since 1600, 278,880 people have been killed by volcanic […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • TRUMP, "THE MOVEMENT", dan Kerajaan Malaysia pada 2050
    President Donald J. Trump. 45th President of The United StatesSempat menonton dan membaca teks ucapan,  Presiden Donald J. Trump sebentar tadi. Ia satu ucapan yang sangat berani dan hebat!Beliau dengan bangga meraikan kejayaan "Movement" beliau dalam menumbangkan Institusi Politik Amerika yang beliau gelar "The Establishment", iaitu kelom […]

RSS Nasionalis 1946

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS The Unspinners

  • Madey jadi Penasihat, Melayu dibelacankan DAP yang zalim
    DAP dan Melayu liberal mahu buang orang Melayu dari Agensi, Jabatan dan Kementerian kerajaan.http://snapshot2016.blogspot.com/2017/04/mahathir-dap-mahu-lemahkan-melayu-dalam.htmIkutlah DAP dan 'poodle'mereka, Mahathir dan PPBM.Melayu tidak peduli sebab dia setuju teruskan privatisation yang akan terus kayakan kelyarga, proksi dan kroninya.Peduli ap […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Pas Tak Perlu Buang Masa Pada Isu Parti Lain
    KOTA BHARU:Pemimpin Pas tidak sepatutnya membazir masa mencadangkan sesuatu yang hampir pasti tidak akan berlaku seperti menggesa Amanah dan Bersatu tidak meletakkan calon mereka di kerusi yang akan Pas tandingi dalam PRU14. Menurut pendapat Pengarah Institut Kajian Politik Malaysia, UUM, Dr Kamarul Zaman Yusoff, gesaan itu juga tidak selari dengan keputusan […]

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • CILI KASI TARUK! ADAM ROSLY MANA MAU LARI?
    Ingat lagi tak masa mula-mula malaun mi kena tangkap dulu? Bukan main happy dia siap tunjuk THUMBS UP lagi, kununnya dia bangga dan tak takut sebab dia clean la dia ingat.Lepas siasatan dengan SPRM. Segala macam penipuan dia semua terkantoi. Budak terencat ni ingat dia boleh suka-suka je tipu sama SPRM. Dia tak tau SPRM ni pakar dalam penyaisatan dan dengan […]

RSS Musram Rakuman

  • Kad Pengenalan Palsu- Pasukan Khas Terpaksa Ditubuh
    Pengeluaran Kad Pengenalan palsu, semakin serius, sehinggakan kerajaan terpaksa menubuhkan pasukan khas.Sebenarnya, kad pengenalan palsu, tiada kena mengenapun dengan jumlah rakyat, kerana mereka yang membeli kad itu, tiada locus standi, sebabnya kad pengenalan mereka tidakpun terdapat dalam sistem Jabatan Pendaftaran negara.Apabila kad pengenalan tiada dala […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Kad Pengenalan Palsu- Pasukan Khas Terpaksa Ditubuh
    Pengeluaran Kad Pengenalan palsu, semakin serius, sehinggakan kerajaan terpaksa menubuhkan pasukan khas.Sebenarnya, kad pengenalan palsu, tiada kena mengenapun dengan jumlah rakyat, kerana mereka yang membeli kad itu, tiada locus standi, sebabnya kad pengenalan mereka tidakpun terdapat dalam sistem Jabatan Pendaftaran negara.Apabila kad pengenalan tiada dala […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

%d bloggers like this: