ADAM ADLI – Korban Politik Anwar?

Mei 20, 2013 at 2:03 pm 5 comments

adam adliTahap kecintaan Adam Adli kepada Anwar Ibrahim ini kita boleh anggap berada di skala 10/10. Memang tahap dewa. Apa sahaja yang Anwar buat, akan dianggap sebagai Adam Adli sebagai tindakan tepat. Anwar kepada Adam Adli, adalah dewa kepada politik Malaysia.
Dengan kecintaan tahap gila begitu, dididik pula oleh seorang ateis dan penggerak anarki politik seperti Hishammudin Rais, Adam Adli ini boleh melakukan apa sahaja dalam menentukan bahawa perjalanan politik Anwar sampai ke Putrajaya.
Sebelum PRU, kita semua sudah tahu, bagaimana Anwar akan sanggup mengorbankan siapa sahaja demi mencapai jalan mendapat kuasa.
Sepanjang dilatih oleh Isham Rais, Adam Adli sudah dibayangkan sebagai Mohammed Bouazizi baru kepada Malaysia. Kalau Bouazizi berani membakar diri untuk mencetus rusuhan – keberanian itu juga harus ada kepada Adam Adli. Humiliated and dejected, Bouazizi, the breadwinner for his family of  eight, went to the provincial headquarters, hoping to complain to local  municipality officials, but they refused to see him. At 11:30 a.m., less than an hour after the confrontation with the policewoman and without  telling his family, Bouazizi returned to the elegant double-storey white building with arched azure shutters, poured fuel over himself and set  himself on fire. He did not die right away but lingered in the hospital  till Jan. 4. There was so much outrage over his ordeal that even  President Zine el Abidine Ben Ali, the dictator, visited Bouazizi on  Dec. 28 to try to blunt the anger. But the outcry could not be  suppressed and, on Jan. 14, just 10 days after Bouazizi died, Ben Ali’s  23-year rule of Tunisia was over.

Read more: http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,2044723,00.html#ixzz2Tn64qvkS

Ingin blog ini ingatkan, bahawa Adam Adli sudah dilatih untuk memuja politik Anwar. Sudah macam gila.
Harap pihak PDRM ambil langkah berhati-hati, jangan biarkan Adam Adli buat kerja bodoh – mengorbankan diri demi Anwar.
Seorang teman di HQ PKR, mengatakan tidak sabar menunggu satu suasana GEMPAR sedikit masa lagi. GEMPAR inikah yang dimaksudkan?

Advertisements

Entry filed under: ANWAR IBRAHIM, Dato Seri Anwar Ibrahim, Pakatan Rakyat, PKR. Tags: , , , , , .

Menteri Sudah – Setiausaha Politik? Mesyuarat Koordinasi Online Media PKR – Post GE13

5 Komen Add your own

  • 1. nshinah  |  Mei 20, 2013 at 2:10 pm

    Dia hamba Allah kah atau dia mahu jadi hamba Anwar Ibrahim?
    Tepuk dada tanya iman.
    To his parents, where are your guiding principles to your son?
    Mendewakan manusia akan merugikan diri.
    Nshinah.bangi

    Balas
  • 2. shams  |  Mei 20, 2013 at 6:15 pm

    gempar adik adam kene liwat ….adik adam tetap kata konspirasi umno…

    Balas
  • 3. Anonymas  |  Mei 21, 2013 at 12:26 pm

    Silap-silap dia pun ikut jadi ateis macam H. Rais tu?

    Balas
  • 4. Tanpa Nama  |  Mei 22, 2013 at 1:28 pm

    Kalau solat dan ada perasaan Ihsan adakah tindak tanduk kita akan jadi cenggini?

    Balas
  • 5. Dato Seri Anwar Ibrahim  |  Mei 29, 2013 at 5:56 pm

    adik adam jangan bimbang la…abang akan tolong adik adam.

    Dari : Abang Non

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Mei 2013
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Capaian Umum

  • 75,310,515 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 145 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • 5 DARK SECRETS ABOUT THE VATICAN
    5 Dark Secrets About the VaticanBy Robert Grimminck, Toptenz, 18 February 2017.If you’ve been a fan of TopTenz.net for awhile, you’re obviously familiar with our format. Heck, it’s right there in the name, after all. But we’ve heard some of your requests, particularly over on our YouTube channel, asking for a few shorter lists now and then. We listened, and […]

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • TRUMP, "THE MOVEMENT", dan Kerajaan Malaysia pada 2050
    President Donald J. Trump. 45th President of The United StatesSempat menonton dan membaca teks ucapan,  Presiden Donald J. Trump sebentar tadi. Ia satu ucapan yang sangat berani dan hebat!Beliau dengan bangga meraikan kejayaan "Movement" beliau dalam menumbangkan Institusi Politik Amerika yang beliau gelar "The Establishment", iaitu kelom […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • Kalau benar rakyat tolak RUU 355, kenapa cuma 200?
    Kalau benar rakyat tolak RUU 355, kenapa hanya 200 saja yang Malaysiakini lapor berkumpul di PJ?Dah spin tambah bilangan kot?http://theflyingkick.blogspot.sg/2017/02/syaitan-syaitan-berhimpun-di-taman-jaya.htmlBerkumpul tu pun lebih media dari penggiat dan penyokong. Perhimpunan itu hanya mereka yang syok sendiri cakap sesama sendiri!Banding dengan berikut:B […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • LAPORAN TERKINI DARI NAUTICAL ALIYA
    MEMASUKI hari kelima pelayaran, kapal Nautical Aliya yang membawa pelbagai bentuk bantuan daripada rakyat negara ini kini sudahpun memasuki perairan Myanmar dengan keadaan cuaca dan laut yang baik, ia membantu memudahkan pelayaran.Wakil Perak Today berkata, sekitar jam 11 pagi tadi (waktu Malaysia), Nautical Aliya telah dihampiri Kapal Peninjau Tentera Myanm […]

RSS Musram Rakuman

  • Perlukah Rakyat Sokong Pemimpin Tamak?
    Perlu anda tanya diri anda, apa yang belum diperolehi Tun Dr Mahathir, Tan Sri Muhiyiddin, Datuk Shafie Apadl, Datuk Seri Anwar Ibrahim, dan lain-lain mantan pemimpin Umno? Hanya kematian sahaja belum mereka rasa, manakala semua nikmat dunia mereka sudah rasa dan pernah miliki.Mengapa selepas memiliki semua nikmat dunia melalui Parti Umno, kemudiannya mereka […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • Perlukah Rakyat Sokong Pemimpin Tamak?
    Perlu anda tanya diri anda, apa yang belum diperolehi Tun Dr Mahathir, Tan Sri Muhiyiddin, Datuk Shafie Apadl, Datuk Seri Anwar Ibrahim, dan lain-lain mantan pemimpin Umno? Hanya kematian sahaja belum mereka rasa, manakala semua nikmat dunia mereka sudah rasa dan pernah miliki.Mengapa selepas memiliki semua nikmat dunia melalui Parti Umno, kemudiannya mereka […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Hudud: Memecah atau menyatu masyarakat? - Suatu jawapan kepada masyarakat majmuk di Malaysia
    Isu hudud sentiasa mendapat perhatian masyarakat Malaysia sama ada di kalangan orang Islam atau yang bukan Islam.  Isu yang masih belum ada penyelesaian muktamad ini menjadi lebih menarik kerana ianya kerap muncul ketika menjelang PRU. Semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang ingin mengambil keuntungan dari isu ini.  Maka adalah sukar diterima jika isu […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]

%d bloggers like this: