Archive for Mac 26, 2014

Anwar Minta DAP Simbah Minyak Kepada Kemarahan Rakyat China???

Blog ini sudah mengatakan, lebih banyak teori konspirasi akan dilambak untuk bacaan umum dalam masa terdekat ini. Ini adalah sebahagian strategi cyber war yang akan digunapakai oleh PR pada ketika ini.

Advantage kepada PR adalah kemampuan mereka membina network yang luar biasa di luar negara. Sebab itu, tidak ada pengumuman PM yang berlalu tanpa ada kritikan pedas yang dibuat oleh media antarabangsa.

Terbaru, ada usaha membangkitkan khabar angin bahawa Najib menerima layanan INMARSAT kerana syarikat tersebut turut diwakili APCO yang menasihati Najib dan Hishammuddin.

Mudah sahaja kira. Yang hebat bukan Hishammuddin. Yang hebat bukan Najib. Yang menyusun semuanya adalah APCO. Cerita cerita ini sudah mula timbul di dalam blog.

Nak menyedapkan lagi, Malaysia Chronicle menjadi tapak baru untuk melancarkan serangan terhadap kerajaan. Contoh:-

http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=250681:najib-bn-government-must-accept-responsibility-resign-for-mh370-tragedy&Itemid=2#axzz2x1lOcGpx

http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=250681:najib-bn-government-must-accept-responsibility-resign-for-mh370-tragedy&Itemid=2#axzz2x1lOcGpx

http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=251061:mh370-incompetence-in-talent-scare-anything-goes-umno-will-hisham-really-lose-his-chance-to-be-pm?&Itemid=2#axzz2x1lqIdgY

http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=250981:chinas-mistrust-of-malaysias-transparency-over-mh370-turns-into-war-of-words&Itemid=2#axzz2x1m9sySV

Di China, Anwar sudah minta bantuan network DAP untuk membangkitkan kemarahan kaum keluarga. Komunis dengan komunis, senang kira. Nak suruh baling botol air mineral kepada Najib pun dia orang mahu.

Kalau tak percaya, cuba suruh Najib jumpa keluarga mangsa di China. DAP dah siap susun program baling botol. Bayar orang pun DAP sanggup. Asal dapat beri malu pada Najib.

Mac 26, 2014 at 7:23 pm Tinggalkan komen

#pray4MH370 = #pray4pwtc

Dalam politik ni pun, ada had dan limitnya. Bukan main belasah semua
perkara. Sekarang ini ada cubaan di kalangan tentera cyber PKR dan DAP
mahu divertkan isu MH370 dengan isu politik. Ada kertas kerja yang
sedang disiapkan untuk menyebarkan macam-macam teori konspirasi di
sebalik kejadian MH370.

Kertas kerja ini disiapkan oleh beberapa orang yang memang dah biasa
dengan psy war. Kata mereka, kalau kena gayanya, Najib boleh jahanam
kali ini.

Apa yang nak mereka bawa:-

– Amerika bantu Najib dan Hishammuddin untuk dapatkan nyawa politik.
MH370 ini adalah usaha mengekalkan Najib dan Hishammuddin
– Sama seperti insiden Lahad Datu, ini semua wayang dan game politik UMNO/BN
– Timbulkan kekeliruan (atas nama mahukan kebenaran, semua mahukan
BUKTI bahawa MH370 sudah terhempas di Indian Ocean)
– Gunakan network media antarabangsa untuk tekan kerajaan
– Di kalangan yang selalu buat PC, CEO MAS adalah yang paling lemah
(pastikan dia letak jawatan supaya tidak ada kontinuiti cerita).
– Anwar akan gunakan network antarabangsa untuk cetus kekeliruan
– Harap Najib salah dengan teori koridor Selatan (akan memalukan dan
menjahanamkan imej Najib)
– APCO membantu Najib dalam isu ini.
– Markah Najib dan Hisham melambung tinggi. Perlu ada usaha turunkan sedikit
– PRK Kajang bukti insiden ini boleh untungkan kerajaan

Kalau kita fikirkan, memang gila politik puak PKR ini. Sekarang mereka
sedang rancang mana alasan yang kuat untuk terus tekan Najib dan
Hishammuddin. Kena cari kelemahan sampai mereka hilang kepercayaan
rakyat.

Timbulkan lebih banyak teori konspirasi supaya rakyat bingung. Kalau
kerajaan boleh konspirasi untuk Anwar liwat Saiful Bukhari, lambakan
teori konspirasi akan buat rakyat rasa lemah dan malas nak berfikir.

Jentera komunikasi kerajaan kena hati-hati dengan trenda baru ini.
Lambakan konspirasi baik dalam facebook, insta, whatsapp adalah cara
pembangkang nak jahanamkan pemikiran rakyat.

Makin banyak konspirasi, lagi rakyat menyampah.

Mac 26, 2014 at 12:42 pm Tinggalkan komen


Mac 2014
I S R K J S A
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Capaian Umum

  • 75,347,909 Capaian

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 146 other followers

Arkib

RSS Berita Terkini – Sodomi II

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Aidc Club

  • Anwar Tunjuk Garang Depan Duta Asing
    Kenapa Anwar garang? Sebab dia nak tunjuk kepada kedutaan asing..terutamanya Australia (base Amerika di Asia) yang dia masih hebat berpidato..masih ramai yang terpengaruh dengan retorik2nya.. Kenapa anwar tunjuk hebat ‘retorik’? Sebab itulah skill yang dia ada..retorik semata2..janji sana…janji sini..sekarang janji Dayak baru pula…semuanya tabur janji saja.. […]

RSS Ali Zul

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mohd Saiful Bukhari

  • TRUMP, "THE MOVEMENT", dan Kerajaan Malaysia pada 2050
    President Donald J. Trump. 45th President of The United StatesSempat menonton dan membaca teks ucapan,  Presiden Donald J. Trump sebentar tadi. Ia satu ucapan yang sangat berani dan hebat!Beliau dengan bangga meraikan kejayaan "Movement" beliau dalam menumbangkan Institusi Politik Amerika yang beliau gelar "The Establishment", iaitu kelom […]

RSS Nasionalis 1946

  • Ucapan Presiden UMNO di PAU 2009
    Seawalnya saya ingin berkongsi Firman Allah SWT, dalam surah As-Saff ayat yang ke-4‘Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berjuang di jalanNya, dalam barisan yang teratur seakan-akan mereka seperti satu ‘bun-ya-nun-marsus’ yakni bangunan yang tersusun kukuh’.Kemudiannya pesan daripada Saidina Ali bahawasanya :‘Sesuatu yang benar dan hak namun tidak te […]

RSS The Unspinners

  • Adakah Destini Berhad Menjadi Ali Baba Untuk China Kuasai KTMB?
    Kesatuan Perkerja Keretapi Tanah Melayu Berhad (RUM) telah membuat lapuran kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) supaya menyiasat usahasama antara Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) dan Destini Berhad.Baca di sini :https://ismaweb.net/2021/03/03/kesatuan-mahu-sprm-siasat-kelulusan-usaha-sama-antara-destini-ktmb/Ianya adalah ekoran dari pengum […]

RSS Malaysian United

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Politik Malaysia

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Politik MAS

  • SMS Fitnah Dan Hasutan
    1. Maklumat risikan, PR akan menang 126 kerusi, BN cuba tipu dgn undi warga asing.Tahankan pusat undi utk pastikan rakyat menang. UNDI PERUBAHAN. ABU!    Sender: +447797990997 (UK, JERSEY TELECOM)    Message centre: +447797706027     Sent: 4-May-2013  Time: 02:16:32 pm2. Berita baik 50%-70% Tentera/Polis telah undi PR. Jangan gentar. Undi perubahan. Mereka b […]

RSS Anwar Aidc

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Perak Today

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Lydia USM

  • Kecoh..? Datuk Ismail Kijo Dapat Surat Akuan Bersumpah Sebagai Hadiah Perkahwinan...?
    Terlebih dahulu nak wish la Selamat Pengantin Baru buat Ketua Umno Bahagian Ampang, Datuk Ismail Kijo.....Cayalah Datuk, bini baru muda giler tuu. Memang muda, baru 25 tahun!Tapi yang tak bestnyer, ada pulak sorang ahli cawangan Umno yang mengaku dirinya dari Cawangan Taman Tasik Tambahan buat Akaun Bersumpah.... Dia kata sebagai Ketua Bahagian Umno, Datuk I […]

RSS Laman Izzs

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Parpu Kari

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Musram Rakuman

  • PRU-15 MUSIM BANJIR: APA KERISAUAN BUKAN PARTI UMNO-BN?
    KERISAUN semua parti-parti bukan Umno-BN jika PRU-15 diadakan di musim banjir adalah-pengundi pasif, atas pagar dan pengundi baharu tidak keluar mengundi. Rekod pada pilihan raya yang lalu-lalu, semua parti yang melawan Umno-BN bersadar pada pengundi golongan ini. Salah satu bukti apabila pada PRU-14, peratus daripada golongan ini cukup tinggi, sehinggakan U […]

RSS Malaysian Hotest Blog

  • Must-Have These Essential Baby Products
    In order for the delivery process to function correctly, you need to compile a list of newborn equipment from the outset. Given that children are a gift from God, every parent would like to provide the best from the beginning of birth. Therefore, it’s a good idea to complete anything your infant requires from now […] The post Must-Have These Essential Baby P […]

RSS Kita Gempur

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Negara Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Siput Uda

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Apa yang Tersurat

  • PRU-15 MUSIM BANJIR: APA KERISAUAN BUKAN PARTI UMNO-BN?
    KERISAUN semua parti-parti bukan Umno-BN jika PRU-15 diadakan di musim banjir adalah-pengundi pasif, atas pagar dan pengundi baharu tidak keluar mengundi. Rekod pada pilihan raya yang lalu-lalu, semua parti yang melawan Umno-BN bersadar pada pengundi golongan ini. Salah satu bukti apabila pada PRU-14, peratus daripada golongan ini cukup tinggi, sehinggakan U […]

RSS Hikayat Seorang Aku

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS My Blog Hub

  • Must-Have These Essential Baby Products
    In order for the delivery process to function correctly, you need to compile a list of newborn equipment from the outset. Given that children are a gift from God, every parent would like to provide the best from the beginning of birth. Therefore, it’s a good idea to complete anything your infant requires from now […] The post Must-Have These Essential Baby P […]

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zina
    Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zinaBANYAK respons diterima mengenai isu `Anak zina boleh bin kepada bapa' yang menjadi tajuk fokus majalah Al Islam yang sedang berada di pasaran.Beberapa orang memberitahu penulis melalui e-mel, surat dan telefon serta orang tengah bahawa mereka membantah penulis menyiarkan fatwa Dr. […]

RSS Reformasin

  • SPENDA INI MEMBUNUHKU!! - MUSTAFA ALI
    Seorang lelaki miskin akan berkahwin dengan gadis pujaan hatinya, namun dia teringin sekali memiliki spender baru. Kerana ketiadaan wang yg habis dibelanjakan unt hantaran, ibunya dengan sepenuh kasih sayang menjahit sehelai spender dari guni beras.Sebagai pengantin baru, malam pertama yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba. Walau agak segan, dengan rasa agak ya […]

RSS Ahmad Zaki

  • Matahari & Bulan sebenarnya mengelilingi Bumi
    Oleh : Syaikh Muhammad bin Shaleh Al-Utsaimin Dalil-dalil syariat secara lahir mengatakan bahwa matahari mengelilingi bumi, sehingga perputarannya itu menyebabkan terjadinya pergantian siang dan malam di muka bumi. Kita tidak bisa membantah makna lahir dari dalil-dalil tersebut kecuali dengan dalil yang lebih kuat, yang memungkinkan kita, menakwilkannya deng […]

RSS Selamatkan Selangor Darul Ehsan

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Medan Info Kita

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS Mulut Melayu Realiti

  • Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zina
    Cari jalan keluar mengatasi isu anak luar nikah -- Usah zalimi anak zinaBANYAK respons diterima mengenai isu `Anak zina boleh bin kepada bapa' yang menjadi tajuk fokus majalah Al Islam yang sedang berada di pasaran.Beberapa orang memberitahu penulis melalui e-mel, surat dan telefon serta orang tengah bahawa mereka membantah penulis menyiarkan fatwa Dr. […]

RSS Jejak Habib

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

RSS DUN Semarang

  • Lembu dan BABI Saravanan atau Penyamaran..
    Ini kisah terbitan Feb 2010...agar melayu tidak pernah akan lupa...kisah lembu..Semuga menjadi renungan anak BangsaKU....Melayu dan Islam..DIMANA sahaja, dibumi Tanah Melayu ini, orang Melayu akan setiap detik akan menerima penghinaan, thomahan dan dipandang jijik. BETUL?. Mereka hanya berpura suka, sokong, manis muka jika segala keUNTUNGAN berpihak kepada m […]